Caferacers Göteborg ��

Facebook eller ej... Man måste inte välja. Kan ju finnas både där och här! :)
Avvaktar vädret på lördag. Törs inte utlova något just nu.
Men visst är det gott att säsongen - nästan - har börjat!

Gött att se att det är lite liv i den gamla tråden! :)

Vädret ser ju ut att bli skapligt, så som Ulf säger så kan vi väl beroende av hur vädret utvecklar sig säga kl 14 på marmelad

Ser ju bra ut, ju! Sol och +6-7 enligt SMHI och YR. Ses på Marmelad!

Varma kläder rekommenderas. Körde 15 mil i söndags och merinounderstället var guld värt! (Det kostade i o f s nästan som guld...)

Skruven och superlimmet tog mig hela vägen hem TMAX :D Tack för turen som var trevlig i övrigt!

Några tappra (frusna?) själar planerar att samlas vid Mariaplan i morgon kl. 14 för en eftermiddagstur i solen. Så är du i närheten med din cafébajk, så vet du vart du skall köra! :)

Vart en lång tur ut till brobackens café plus omvägar igår med kaffehojarna! Hade handledarförpliktelser så vi åkte själva, men fiket var välbesökt med alla möjliga maskiner, bl.a en fin Bsa A10!

Åkte te kafé marmelad för att få se en glimt av några café racers men såg inga vid kl 14-15.. bara några enstaka bobbers som bröta förbi... mycket besviken :P

Åkte te kafé marmelad för att få se en glimt av några café racers men såg inga vid kl 14-15.. bara några enstaka bobbers som bröta förbi... mycket besviken :P
Lördag var vi där vid 14.00-14.30 med tre trajjor innan vi for till Marstrand för en fika. Kaférejs, du vet...;)

Inte söndag, vad jag vet.

Last edited:
haha, jag tolka det som att ni skulle samlas på söndan... satt där å tänkte.. aha så mycket för sporthoj snacket om att göra nått... men då tog jag fel på dagen då... :)

Snart, mycket snart ska jag ut på en första tur efter ombyggnationen.. Imorgon flyger jag till BSB Superbike premiären på Brands Hatch men när jag är hemma igen blir det en riktigt skön repa (hoppas jag).
Smakprov på ljudet:

På lördag är det Scooterklubbens vårpremiär i Göteborg. Har du en Café Racer så kom till Röda Sten 12.15. Sen åker vi gemensamt till Götaplatsen för att möta modsen. Lämna textilstället hemma. Det är jeans, läder och öppen hjälm som gäller. Och som sagt en hoj med Café Racer stuk.
Erik

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...