Caferacers Göteborg ��

Jag och Sixty kommer ned en sväng kl 14. Så får vi se om det är någon mer på plats.

100 % fler på fiket idag, men fortfarande långt ifrån fullsatt.

ImageUploadedByTapatalk1378642601.631048.jpg

EDIT: det blev en fin tur efter fikat. Landvetter, Hindås, Bollebygd, Töllsjö, Ödenäs, Hindås, Härryda, Härskogen, Jonsered. Bara så att ni vet vad ni missade... :D

Last edited:
Nu är vi tillbaka efter drygt 100 mil körning under helgen. Fantastiskt väder och inga större missöden än min kopplingsvajer och att Adam hade lite elstrul. Kan verkligen rekommendera Rockers vs Mods i Stockholm. Väldigt mycket fina hojar, många trevliga människor och ett bra party. Nästa år får vi se till att vara fler från Göteborg. Roadtrip över en helg är fantastiskt.

Erik

Har hört att detta varit i Stockholm
Hade ju varit skit kul om det blir av här!
Men vem arrangerar detta i Göteborg Erik
Anmälan?

Det blir inget caféhäng eller caféköra för min del vare sig i morgon eller kommande lördag. Är busy på annat håll båda helgerna.

Men det är viktigt att några dyker upp på Marmelad - om skall lyckas med att bygga upp en tradition, en modell, "kultur", eller vilket uttryck vi nu vill använda.

Så ha det så kul på Mariagatan i morgon! :)

Tja !
Jag har ju aldrig varit med och kört med er men hänger gärna på.
Har lyckats läsa mig till vart ni ses men vilken tid gäller ?
Blir det något imorgon eller kör ni på söndagar ?
Tack på förhand och ha en grym fredagskväll !:yoparty

Halloj, kl 1400 på lördagar brukar ju gälla, tänkte åka in på marmelad för en fika vid den tiden och sen dra ut på en tur. Förslagsvis Lygnen runt men är öppen för andra förslag. F-n det är inte många lediga dagar kvar med torr asfalt så haka på.:)

Ja man får passa på.. jag kör kaferäsern till jobbet varje morron men snart får kulturen hållas vid liv i garaget istället.. vi kommer bjuda till fest i verkstan i majorna i vinter!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman