Caferacers Göteborg ��

Hej,

Låg aktivitet från min och alla andras sida. Det är väl på grund av semestrande...
Är det några som kan Marmelad imorn vid 14?

/Johan

Tjenare Johan,

Samma här, haft fullt upp!
Jag kan marmelad imorgon kl 14 om inget otippat händer

Ses vi där?

Kafétur, någon? Kl. 19?

EDIT: då tar jag själv en tur! Om det nu inte blir regn.

EDIT 2: å så blev det det regn! :( Hann få på mig kläderna, men hann inte komma iväg i alla fall..! Skuren gick visserligen över på 5 minuter, men nu är vägbanan våt = skitig hoj! Blir att stanna hemma och se Manchester United spöa AIK! :D

Last edited:
Jag vill ut o provköra min lätt cafe'ade yamaha imorrn efter besiktningen! Nån som är på en liten tur?

Har återvänt till Göteborg men har tyvärr missat att besiktiga. Just nu körförbud tills jag hittat en besiktningstid. Någon som har förslag på en bra station med snälla och förlåtande besiktningsmän?

Erik

Har återvänt till Göteborg men har tyvärr missat att besiktiga. Just nu körförbud tills jag hittat en besiktningstid. Någon som har förslag på en bra station med snälla och förlåtande besiktningsmän?

Erik

Absolut. Dekra tagene är mina nya favoriter. Kika in på dropin med mig imorrn. Drar dit när dom öppnar..

Erik

Åk runt till alla och fråga om någon har tid för en drop in. Ibland har de luckor i schemat även om det inte går att boka via nätet. Alltid varit nöjd med Bilprovningen i Mölndal (Besikta vid Astra Zeneca).

Dropin i tagene var fullt idag.. lika bra för bromsljus o blinkers slutade helt magiskt att fungera när jag körde in där :D

Marmelad? Kl. 14? *)
En liten kopp espresso och sedan en eftermiddagstur ut på landet?

*) Kafeet på Mariagatan, nära Mariaplan, för den som inte följt tråden tidigare.

EDIT: F*sen oxå. Nu regnar det! Varför måste det börja regna när jag föreslår en tur? (otur med min karma??)

EDIT 2: Vem skall man tro på när det är så här... Regn när jag tittar ut genom fönstret. Och prognos från YR om sol, sol, sol. Se bild.

Skärmklipp YR.JPG

Last edited:
Marmelad? Kl. 14? *)
En liten kopp espresso och sedan en eftermiddagstur ut på landet?

*) Kafeet på Mariagatan, nära Mariaplan, för den som inte följt tråden tidigare.

EDIT: F*sen oxå. Nu regnar det! Varför måste det börja regna när jag föreslår en tur? (otur med min karma??)

EDIT 2: Vem skall man tro på när det är så här... Regn när jag tittar ut genom fönstret. Och prognos från YR om sol, sol, sol. Se bild.

View attachment 389913

Lite vått.. håller mig i garaget o trimmar xs750..

Vart ju ganska snabbt o smutt!
Provar en teori om att cvförgasare behöver rör mellan konfilter och inlopp för att få jämnare luftström och bättre funktion..

Bifogat

• uploadfromtaptalk1376151651123.jpg
    uploadfromtaptalk1376151651123.jpg
    80.3 KB · Visningar: 68
  • uploadfromtaptalk1376151763333.jpg
    uploadfromtaptalk1376151763333.jpg
    66.5 KB · Visningar: 66
Twin, jag tror att det är dags att du gör dig en byggtråd....
Med tanke på alla timmar du lägger i garaget och allt du meckar fram, så lär det ju komma en hel del mer :)

Twin, jag tror att det är dags att du gör dig en byggtråd....
Med tanke på alla timmar du lägger i garaget och allt du meckar fram, så lär det ju komma en hel del mer :)

Tempot går nog ner mot fryspunkten när jag börjar jobba igen ska du se.. ;)
Tänkte starta en byggtråd när jag kommer igång med det riktiga bygget, det här är ju bara uppvärmning! Fast du kanske har rätt.. Projekt haschbobber, hur låter det??

har väldigt många uppbokade helger för närvarande. men om nån är sugen på en kvällsfika en inte alltför regnig vardag är jag på

Godkänd besiktning i morse. Tack för tipset Dekra i Tagene. Ser ut att bli bra väder i kväll. Vad sägs om att ses vid Marmelad klockan 18.00?

Erik

Rockers vs Mods i Stockholm är lördag den 7 september. En idé är att åka på fredag. Möta en gäng från Oslo någonstans på vägen. Kanske övernatta fredag till lördag utanför Stockholm för att sen rulla in gemensamt. Vi måste också hitta någonstans att sova lördag natt i Stockholm. Skicka mig ett pm om du är sugen på att åka med. Jag kontaktar norrmännen för att skissa på ett upplägg.

Erik

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...