Hasse Kongo
Korvgubbe
Har länge gått och suktat på en Honda CB 500 Four från 1972,
tom när med åkte Fireblade!!!
Den gick till försäljning i samma veva som man blev med barnvagn....
Åren gick utan egen hoj, men sen gick det inte att hålla tillbaka suget längre, jag ville ha en caféracer, men inte en engelsk pga den ofta bristande kvalitén.
Kikade lite på Honda GB 500 Clubman (retro cafe som gjordes kring 1989).
Men tyvärr ville inte plånboken samma som hjärtat.
Hittade en Honda XBR, som jag också lurat lite på, men den såldes framför näsan på mig, det tog helt enkelt för lång tid att övertala frun !!!
Tog då och ändrade lite på sökningen på Blocket, och hittade en CB 500-72, anställd i ett ganska risigt skick, men med potensial.
Jag har alltid varit svag för den snygga ljuddämparna....
Det var bara at lägga ett bud och sedan hämta den, denna gången skulle ingen sno den framför näsan !
tom när med åkte Fireblade!!!
Den gick till försäljning i samma veva som man blev med barnvagn....
Åren gick utan egen hoj, men sen gick det inte att hålla tillbaka suget längre, jag ville ha en caféracer, men inte en engelsk pga den ofta bristande kvalitén.
Kikade lite på Honda GB 500 Clubman (retro cafe som gjordes kring 1989).
Men tyvärr ville inte plånboken samma som hjärtat.
Hittade en Honda XBR, som jag också lurat lite på, men den såldes framför näsan på mig, det tog helt enkelt för lång tid att övertala frun !!!
Tog då och ändrade lite på sökningen på Blocket, och hittade en CB 500-72, anställd i ett ganska risigt skick, men med potensial.
Jag har alltid varit svag för den snygga ljuddämparna....
Det var bara at lägga ett bud och sedan hämta den, denna gången skulle ingen sno den framför näsan !