flunk
Medlem
Fräsigt! Vad tror du om att få med lite av tankens skarpa linjer i cutsen? Bara små subtila kantmarkeringar på befintlig form?
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo det var väl så jag tänkte när jag började forma men tog bort lite för mycket. Ska se om det går att bygga på formen med tejp innan jag plastar den![]()
Om du ändå skall ha dom i tanken så måste du ju svetsa nå form av koppar som mätarna sitter i, försänk mätarna och vinka dom så mätartavlan lutar bakåt. Jag skulle nog testa att placera mätarna i en triangel runt tanklocket, en på varje sida om locket och en bakom.
Gillar mätarhuset blev ju snyggt tillsammans med dubbellyset, annars så ha jag lite svårt för dessa dubbellysen på cafe racer men beror nog på att jag börjar bli gammal![]()
Ser inte ut som en caféracer med de där dubbla strålkastarna. Mer tyskt hemmabygge. Sorry, försöker bara vara hjälpsam.... framlyktan
![]()
Ser inte ut som en caféracer med de där dubbla strålkastarna. Mer tyskt hemmabygge. Sorry, försöker bara vara hjälpsam.
Hur fan ska man säga det då? Caféracers har ju alltid en rund lykta och en del andra grejer som de bara måste ha. Annars är det något annat!Det där är inte hjälpsamhet, det är gnäll på en annan persons smak![]()
Hur fan ska man säga det då? Caféracers har ju alltid en rund lykta och en del andra grejer som de bara måste ha. Annars är det något annat!
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT