Vi passade även på att prova ut allting med motorn i ramen. Den skall tas ur nu igen för lackering av ramen.
Mer bilder:
Mer bilder:
Blir nog kalajsers det där!
Ser ut som att du kommer ha en hel del att jobba med gällande det "norska kromet"
Hehe ja en hel del återstår och bara 9 veckor tills den måste vara klar för utställning.
Dämparna har fixats till och hela avgassystemet skall lackas svart och sedan lindas. Sen blir det en del putsande och lackande för att få bort all den sönderrostade kromen och de andra fläckarna. Men skam de som ger sig.
Examensarbete är det
mvh
Alex
Hehe ja en hel del återstår och bara 9 veckor tills den måste vara klar för utställning.
CAD Teknik / MaskinTeknik på Halmstad Högskola.
Blir ju bra det där
Jag kommer och tittar på Utexpot! Var ju ett år sedan jag själv stod där och svarade på alla konstiga frågor... Ni kommer nog att få höra en del "När jag var ung..." osv osv
aha ok! själv var mitt program mer inriktad mot produktion annars hade jag LÄTT haft bygge av cafe racer som examensarbete men hur länge får ni hålla på med examensarbetet? vi har typ 10 veckor?
Dags för en uppdatering här kanske. Vi har haft skit mycket att göra, rent ut sagt, för att få hojen klar till mässan. Den startades första gången i onsdags och bestyckningen är lite off. Men det skall fixas efter helgen tänkte vi.
Vi ska samtidigt passa på att tacka Halmstad-Gustavs i Halmstad för hjälpen med det sista el arbetet på hojen. Kom gärna förbi och titta på den i morgon om ni är i Halmstad. Vi står på utexpo i monter 25 å¨Halmstad Högskola.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |