ca 45 stulna hojar hittade..

Det kanske är hemligstämplad info, det kan vara i rikets tjänst att det inte kommer ut. Tydligen har SDMSISS (Specialdivisionen för Motorcyklar Stulna i Södra Sverige) kopplats in, fångarna är förda till Guantanamo.

Vilken bluff.

Jag hörde att alla reservhojarna i MotoGp blivit stulna och nu ska skeppas till Sverige för försäljning. 20 000 kommer dom att kosta så jag börjar bli lite småsugen på att köpa en eller två. Mer vet jag inte :huvet

yonsson skrev:
Jag hörde att alla reservhojarna i MotoGp blivit stulna och nu ska skeppas till Sverige för försäljning. 20 000 kommer dom att kosta så jag börjar bli lite småsugen på att köpa en eller två. Mer vet jag inte :huvet

Vi kanske kan få dom billigare om vi startar ett gruppköp?

Jag sätter upp en intresselista här för folk som är intresserade:

1. yonsson - 2 st
2. craze - 1 st

:3freak

1. yonsson - 2 st
2. craze - 1 st
3. Teo 2st RCV 1 st M1 :fyllisar

Ja va fan... Ja kan ta en oxå!

Jag har ett gammalt sågverk hemma på gården som motorn börjar bli slut på :tungan

Kanske kunde mickla dit rossis reservsnurra istället? :rofl

Edit: Jag vill ha duccarna! Kan kanske vara intresserad av en yamaha om inte duccarna går att ordna, men då vill jag ha med däckvärmare på köpet!

Last edited:
Det komm nyss till min vetskap att Michael jack-sonn även befann sig i containern med massa disney figurer om någon undrar :tomten

Jag jobbar i Göteborgshamn å ska kolla upp imorgon om detta stämmer.. hörde inget på jobbet idag nämligen..

Anjoner skrev:
Jag jobbar i Göteborgshamn å ska kolla upp imorgon om detta stämmer.. hörde inget på jobbet idag nämligen..

och jag pratade med span i Hbg igår, han kände inte till något, men han skulle kolla upp det. glömde ringa han idag bara.

(eftersom det ryktas om att stulna hojar i NV skall ha sålts till gbg)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT