Bytte prylar med Jehovas vittnen idag

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Ringde på dörren och utanför stod 2st välklädda herrar med varsin väska i handen. Öppnade lite halvbakis och hann knappt säga något innan han började babbla om hur bra bibeln var osv...

Frågade om jag läst en folder han hade i sin hand
"Nej hördu och jag är lika intresserad att läsa den där som du är av att gå ut med mina sopor" svarade jag.

Dom tittade på varandra och då sa den ena "ja vi kan ta din soppåse".
Så jag tog emot denna folder och gubbarna gick ut med mina sopor :kocko

Bifogat

• jehoba.JPG
    jehoba.JPG
    45.9 KB · Visningar: 514
Dom kommer inte till oss,
jag tror vi är på någon svartlista eller något efter att min pappa öppnade dörren naken.

(dom får inte visa sig nakna för andra, pappa såg att det var jehovas så han slängde av sig shortsen :D)

De kommer inte hit längre, heller :(

Kommer ej ihåg vad som skrämde dem, men ngt hemskt måste det ha varit...

de e ju kul o jävlas med dom..
jag öppnar alltid dörren.
säger hej sen stänger jag bara :hihi

MattE. skrev:
Dom kommer inte till oss,
jag tror vi är på någon svartlista eller något efter att min pappa öppnade dörren naken.

(dom får inte visa sig nakna för andra, pappa såg att det var jehovas så han slängde av sig shortsen :D)

Hahahahaha MattE fan diggar dina inlägg hahahaha!

Först skjuter du på ett moppefucko, sen ska du trimma en bil med en startmotor och nu berättar du att din farsa öppnar dörren naken för jehovas.

Asg. Hahahahahahhaah!

Jag bor ett studentkvarter, 3 höga hus med 250 lägenheter totalt sett. När Jehova är i huset så sprids det via icq, msn, irc, telefon, dörrknackning etc så alla vet att det är dags att knyta ihop soppåsen. Oftast tröttnar dom ganska snabbt.

Skit i Jehovas. Det vi verkligen vill veta är: Är det bra att ha kaklad bänkskiva?

Ang nakenhet, så är det ngt med det..

Öppna själv dörren för jehovas för ett par veckor sen, bakis (fortfarande full) -efter att dom ringt på i 15 min, gled ner i morgonrocken (öppen morgonrock), naken hinünter. Såg väl ut som en första klassens blottare, de vände om å nästan sprang därifrån :tummenupp

Zormin skrev:
Skit i Jehovas. Det vi verkligen vill veta är: Är det bra att ha kaklad bänkskiva?

Jo det kan vara bra att ha som avställningsyta bredvid spishällen, jag har själv några rader kakel där.

Zormin skrev:

hrm jao jag vet inte riktigt, var först rädd att fogen skulle ta åt sig massa skit men den är impregnerad och det verkar funka rätt bra.
Har hållit på och sölat med tomatsås och det funkar.
Dock är det jobbigt med klinker på golvet i köket, fan allt man tappar flyger åt helvette.

Twosaint skrev:
Dock är det jobbigt med klinker på golvet i köket, fan allt man tappar flyger åt helvette.
Precis vad jag tänkte, att man även har sönder massa grejs mot bänken också. Klinker är snyggt. Synd bara att det ska vara så hårt...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg