Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

???, aldrig sett papper i vare sej bil eller mc motor jag pillat påär papper så jävla kul att ha i en motor??- sätter igen kanaler på sådana ställen man kanske inte vill....och varför släpper papper från filter???, aldrig sett papper i vare sej bil eller mc motor jag pillat på
//jj
Har inte ktm haft/har problem med original filter att dessa just ger upp o motorerna klappar ihop..
Har inte ktm haft/har problem med original filter att dessa just ger upp o motorerna klappar ihop..
Kopplingsrester från en missad växling? Det händer...
Om ett filter pga dålig kvalite orsakar ett motorras, kan man då kräva företaget på ersättning? Det är förmodligen ett dött lopp men en tanke som slog mig bara.
I mitt fall vill jag minnas att det var vår krm guru boris som nämnde detta i en tråd tidigare i sommras på sporthoj.
Ktm har haft problem med ojämn kvalite på oljefiltren o vägrat ta detta på sig..
Om ett filter pga dålig kvalite orsakar ett motorras, kan man då kräva företaget på ersättning? Det är förmodligen ett dött lopp men en tanke som slog mig bara.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |