Byte miniblinkers fram på en zx6r?

darklow

Eat my dust Dust eaters
Gick med
13 May 2007
Hoj
kawasaki zx6r
Någon som bytat blinkers fram på en zx6r? Som sagt jätte hål fram och jätte fult gummiskydd. Blev bra bak men finns det något man kan köpa o sätta fram eller får man gelt enkelt trixa till något själv?

Hehe de ett j*vla pill o få blinkersen på plats på min 98 fick jag ta loss hela frampartiet för och få på mini-blinkers.

Köp stylade stor skillnad va försiktig så du inte repar lacken bara:tummenupp

Det finns färdiga brickor för hålen att köpa, lacka eller behåll som de är.. Men som sagt, ett j-a pill att få dit allt..

Snackade med en polare som plastsvetsar o han gick med på att sätta dit dom efter massor av tjat :)

Men som sagt ett jäkla pill plus att det går loss på runt tusingen :(

Men men helt klart värt pengarna. Finns ju knappast fulare blinkers på kawan än orginalen.

Snackade med en polare som plastsvetsar o han gick med på att sätta dit dom efter massor av tjat :)

Men som sagt ett jäkla pill plus att det går loss på runt tusingen :(

Men men helt klart värt pengarna. Finns ju knappast fulare blinkers på kawan än orginalen.

ne sant utseendet förstörs helt med skit stora original blinkers!

www.watsendesign.com

Såhär blev det på min R6, borde bli liknande på din kawwa..

Före:
IMG_0019.jpg

Efter:
IMG_0021.jpg

1 Canada Dollar = 6 kr ungeför, så bägge mina blinkare incl motstånd frakt och allt sådant blev 720 kr:tummenupp

Last edited:
Blinkarna kommer med rätt kontakter och allt sådant (man anger märke/års model vid beställning), bara plocka bort den gammla och koppla in den nya, sketa enkelt...
Lite lång leveranstid (typ 2 veckor), men billigare att köpa på internet direkt av dem en att köpa via firma i Sverige...

De blinkar också starkare än orginal blinkarna, så tror inte ngn kan klaga på dessa...:tummenupp

Kommer nog bli liknande dina scorpion men kommer ha silverblinkers istället. Har ju som sagt silvrig hoj.

Men tack för tipsen och bilderna.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...