Byte gathoj mot RR hoj

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Hur ofta är ni RR-förare intresserade av detta? Jag har tröttnat på att köra gata pga av faror och annat. Kommer ta lincens samt gå med i en klubb här i norge och se hur möjligheterna är att vara med i en klubb i sverige samtidigt.

Om det är någon som känner att ni vill byta er RR hoj mot min GSXR 600 2002 telefonica (3000 ärliga mil, servicebok + massa småservicar).
(pris på min hoj runt 50-60 000, RR hojen behöver inte vara värd precis i de siffrorna, kan gärna diskutera)

Hör av er i PM eller mail /Martin

Tror inte det är det lättaste om jag ska vara ärlig.
Har man väl börjat köra bana så tror jag inte det är många som vill tillbaka till gatåka och i dagsläget känns det mycket lättare att bli av med en banhoj än en gathoj...

Ja det känns lika dant, i _värsta_ fall får jag ha kvar min hoj och köpa en banhoj också. ser många här i norge som är riktigt billiga och bra =)

Letar också efter RR-hoj då jag också funnit att det nog är säkrare (och mycket roligare) att hålla sig på bana. Då jag också håller till endel i Norge undrar jag om du har nått tips på vart i Norge man kan hitta RR-hojar, finns det någon bra site på nätet där det fins mycket RR-hojar till salu eller hur letar du?
Har sett en del hojar därifrån och det verkar som om de har hyfsade priser där med.

Kanske möts i debutant så småning om då.... :hojraket

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back