Byte av kåp skruvar!?

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Byte av kåp skruvar till en Honda cbr 600 -97 ??? Finns det kompletta kit att köpa? För utom Honda orginal som är lite dyra. Hade någon sida som det fanns på förut men har tappat bort den. Orkar inte kolla igenom alla länkarna igen. Någon som har en bra länk/svar?

mmm, satt själv och plockade ihop "ett kit" till hojen, fan det landade på över tusingen tillslut :va men det vore sååååå fint med blå skruvar överallt :D

kostar att ligga på (poser)topp!

Det är lugnt... frakten och tull var inte så blodig skulle landa på en 130 kr tror jag. Ska få prylarna nästa vecka. Det var bra respons på mailen också svara på 5 min. :) :tummenupp

Herman skrev:
Byte av kåp skruvar till en Honda cbr 600 -97 ??? Finns det kompletta kit att köpa? För utom Honda orginal som är lite dyra. Hade någon sida som det fanns på förut men har tappat bort den. Orkar inte kolla igenom alla länkarna igen. Någon som har en bra länk/svar?

www.kvickmc.se

Har det mesta i skruvar och muttrar i olika färger.Snabb leverans och billig frakt.
Kan vara lite rörigt att hitta på sidan.Men man får fylla i mailadress o dylikt så kommer katalog & priser på email.Sedan är det bara att välja och vraka.Ringer man och beställer och det finns hemma så brukar man få delarna på en par dagar.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats