Byta vit till svart?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Snälla nån, NoicE(?), vill ni byta det vita området på bågen mot svart?

Måste se :Bugar

750RR

Bifogat

• ZXR400_92.jpg
    ZXR400_92.jpg
    61.1 KB · Visningar: 75
Last edited:
Det var den fulaste hojen jag sett i hela mitt liv.

Så blir det INTE!!!!!!

Tack K-micke

gixxermf skrev:
den cykeln är ful hur du än lackar den... :fakta

Ungefär som det du ser i en spegel, hur du än gör blir det aldrig bättre. Född ful, precis som du beskriver det.

maverick_750rr skrev:
Ungefär som det du ser i en spegel, hur du än gör blir det aldrig bättre. Född ful, precis som du beskriver det.

hör att du talar av egen erfarenhet... jag förstår att du blir rädd när du tittar i en spegel... men bara så du vet så ser inte du och jag samma i spegeln... och det är ju bara att tacka gud för...

gixxermf skrev:
hör att du talar av egen erfarenhet... jag förstår att du blir rädd när du tittar i en spegel... men bara så du vet så ser inte du och jag samma i spegeln... och det är ju bara att tacka gud för...

Jag tackar Gud ofta för mitt superba utseende, för det räcker att jag vatenkammar håret och sen ser jag bra ut, till skillnad från dig som måste genomgå flertalet skönhetsoperationer för att ens ge folk ett normalt intryck. :tummenupp

Jag är tacksam och tar inte saker o ting för givet, men det där med att ta för givet har du säkert stor erfarenhet av själv ang. din missbildning. Lider med dig hojbroder :(

Therudeboy skrev:
Hur snyggt är de att ha ett rött skinställ till en blå R1:ta då? :D

Med tanke på att jag har en röd/svart GSXR 1000 oxå så funkar det till den hojen... dessutom har jag ett grå/vitt alpinestars ställ oxå... kan ta på mig det nästa gång jag ska åka R1:a om du mår bättre av det...

gixxermf skrev:
Med tanke på att jag har en röd/svart GSXR 1000 oxå så funkar det till den hojen... dessutom har jag ett grå/vitt alpinestars ställ oxå... kan ta på mig det nästa gång jag ska åka R1:a om du mår bättre av det...

Mavve har i alla fall ett ställ som passar in med sin hoj :D elelr dom färgerna den var från början :D

Va är det för fel på mavves 400 förutom att den ligger i en kartong nu då??
orginallacken p åden är inte så jätte fin nej.. eller jag tycker iaf inte det.. ;)
inte disco målningen heller, har det funkat med raggningen efter att du lackade tanken så mav? zxr400 e liten o snygg!!!

Den onde den gode o den fule...

Före o efter bild.. :) jag har ett svart/rött/silver ställ till min

Bifogat

• hojjen3.jpg
    hojjen3.jpg
    100.6 KB · Visningar: 51
  • zxr 400-4.jpg
    zxr 400-4.jpg
    87.5 KB · Visningar: 45
Last edited:
Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h