Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lundbeck skrev:Någon som kan hjälpa mig att byta ut Vodafonemjukvaran i en Sharp GX30? Totalhatar dom fula 4-färgersmenyerna! :kocko
Ulf W skrev:Problemet är att det bara är Vodafone som säljer dom, tror inte att det ens finns mjukvara utan Live.
Letade efter "ren" mjukvara till GX20 förut utan att hitta nån...

flemming skrev:E det en op.bunden telefon så e re bara o hacka skiten på mumien .se + tjack Dijuice el nåt så vare klart!
Flemming![]()
Det fixar de när de låser upp om du vill. Utan extra kostnadUlf W skrev:Låsa upp är inget problem, det var inte det frågan gällde...
Problemet är att bli av med de gräsliga menyerna

Jåke skrev:Det fixar de när de låser upp om du vill. Utan extra kostnad
Men den måste alltså in och låsas upp för 249,-
Jör dé. Min poäng va att jag tror inte du kan bli av med Vodafones menyer utan att låsa upp telefonen. På mumien.se låser de upp den och återställer grafiken.Lundbeck skrev:Jag kör redan Vodafone kontantkort, så att den är låst dit bryr jag mig inte så mycket om. Men bara MÅSTE bli av med Vodafones 4-färgsmenyer. Ska kolla mumien.se, men tror inte det är det jag är ute efter.

toca1 skrev:har en nokia 6600 som jag köpte op bunden till Vodafone, jag har låst upp den men vill åxå ha bort vodafone grafiken från luren... mera tips tack, har kollat mumien men inte fått ngn klarhet HJÄLP![]()
Funatic skrev:På 6600 behöver du inte hacka nånting. Byt bara färgschema och ändra funktion på live-knappen så ser den precis ut som alla andra.
//Funatic som jobbar på Vodafone =)
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller