Byta ut SH:s vBulletin till annat forum eller nyare version?

Sporthoj har en anrik historia så jag skulle inte röra gränsnittet mer än koda om delar som
inte är snygga eller funkis.

Folk skall kunna logga in efter 10 år och allt är som vanligt

Ett nytt gränssitt riskerar att döda - som att pilla på en brasa så pinnarna hamnar fel o det slocknar.

Finns massa forum som ändrat gränssnitt och inte ändrat besök alls utan tvärtom(och dött) och sådana som är still going strong med uråldriga gränsnitt - utsidan.se,elektronikforumet.com,flashback och så.

Fullt ös gäller bara och få folk och skriva här istället - ni såg ju folk klev in här och börja härja lite igen:hihi

Minska grupper och gör om Överflödiga till en enda med allt i samma.

Politikdiskuss och tjafs har elektronikforumet fixat genom banlysning
vid minsta politik tecken - inte banna men låsa tråden.
Deras OT är bara synlig för medlemar om nån undrar.


En vild ide är att plocka in en mopeddel ,får man in färskingar att hjärntvätta till mc missbruk.
Man får tänka på återväxten och att det finns vuxna moppefuckon med veteranmoppar oxå.
Kan ju bli lite livat i ot när dom lever loppan med Bukefaloskex i Ot:rofl

Iaf så är nog huvudspåret att inte röra gränssnittet för dom tidigare nämnda forum lever på grejer från stenåldern - sporthoj har samma lika gamla anrika arv och leva på som dom.

Skall nog funka:tummenupp
 
Håller med Boris, färre underforum så det känns mer aktivt.
Och ta bort funktionen att bara inlägg från senaste månaden syns by default(när jag varit borta från forumet ett tag glömmer jag alltid bort det och tror forumet är rensat, och det är jag nog inte ensam om).
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top