joelwideqvist
Äntligen vifferägare igen
Hej!
Jag har ett delikat problem som jag MYCKET gärna skulle vilja få ett lyckligt slut på.
När jag bytte dator så brände jag ner mina hemsidefiler på en skiva. Kollade så att skivan startade i nya datorn och att den gick att utforska. Nu när jag ska använda skivan så är en av mapparna (självklart den viktigaste) inte en mapp utan en odefinierad fil, något jag alltså inte upptäckte efter bränningen. I utforskaren ser man bara en filikon utan namn. Filen är 1,6 GB stor, vilket motsvarar innehållet i mappen. Kan jag på något sätt få datorn att tolka filen som en mapp igen och inte som en fil?
Tacksam för hjälp.
Joel
Jag har ett delikat problem som jag MYCKET gärna skulle vilja få ett lyckligt slut på.
När jag bytte dator så brände jag ner mina hemsidefiler på en skiva. Kollade så att skivan startade i nya datorn och att den gick att utforska. Nu när jag ska använda skivan så är en av mapparna (självklart den viktigaste) inte en mapp utan en odefinierad fil, något jag alltså inte upptäckte efter bränningen. I utforskaren ser man bara en filikon utan namn. Filen är 1,6 GB stor, vilket motsvarar innehållet i mappen. Kan jag på något sätt få datorn att tolka filen som en mapp igen och inte som en fil?
Tacksam för hjälp.
Joel