e det nån som har några råd angående att byta topplockspackningen, den verkar jag ha blåst då "all" olja hänger på sidan av cylindern ( utsidan alltså ) istället för den avsedda platsen för motorolja =) ska byta imorn torsdag så lite snabba tips vore på sin plats =)