Byta till tonad lins till framlyktan på Suzuki GSX-R 750 -00.

Glöm inte bromshandtagen formade som knivar, tuppkam för hjälmen, bultar med skallar som nitar och en riktigt riktigt cool tankpad...

Seriöst så vet jag att dom kommer med clips och har du problem ned ev nedmontering så köper du en haynes manual!(nej jag har inte köpt ngn själv)

Det där rejstillbehöret monteras med några klister pluttar eller tom nån kardborre modell av pluttar utanpå originalglaset.

Ökar varvtiden marginellt.
Jag hade satsat på trim!

anledningen att jag vill ha på en sån enbart för att ja tkr det ser bra ut och undra om man byte den mot orginalen elr fäster utan på.

så hur kopplar ni det till att ja skulle vilja ha på massa "squid" skit på min cykel elr att ja vill påverka min varvtid då ja inte skrivit något om bankörning?

vore kul o slippa onödiga inlägg för en gångs skull.

Monterade ett tonat skydd på min gamla K3a
För att skona plexiglaset från stenskott m.m..
Ett tonat / svart skydd ger en gul ton av belysningen från reflektorn.
Ser bara ballt när hojen står still.
Enkelt att ta veck vid skymning. :tummenupp

anledningen att jag vill ha på en sån enbart för att ja tkr det ser bra ut och undra om man byte den mot orginalen elr fäster utan på.

så hur kopplar ni det till att ja skulle vilja ha på massa "squid" skit på min cykel elr att ja vill påverka min varvtid då ja inte skrivit något om bankörning?

vore kul o slippa onödiga inlägg för en gångs skull.

Om du inte hajade riktigt så menade iaf jag att det är en av de mer idiotiska saker man kan göra med en hoj som från början redan har kasst lyse och att det ser bra ut inte räcker som motivering...

Om du sett epor och toksänkta gamla 740:s med feta dekaler över hela framrutan så är det du funderar på i samma liga!

Man brukar oftast få med självhäftande kardborre som man fäster på strålkasten och sedan på skyddet. Har det på min k3a, ihop med xenon är det inte sämre ljusstyrka än org, lätt att ta bort när det blir skymmning.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti