Hej!
Jag ska ta bort/byta tändningslåset på min hoj. Vad ska jag lossa på? Fattar ingenting. sitter 2 gröna skruv men de sitter som satan, går att röra på dem men då får man ta i för kung och fosterland.
Några bra tips, bilder?
Tack på förhand!
Patrik
Jag ska ta bort/byta tändningslåset på min hoj. Vad ska jag lossa på? Fattar ingenting. sitter 2 gröna skruv men de sitter som satan, går att röra på dem men då får man ta i för kung och fosterland.
Några bra tips, bilder?
Tack på förhand!
Patrik