Byta nickname?!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hmmm, eftersom jag absolut inte har en liten tillstymmelse till liv just nu har jag märkt att folk byter nickname hitten å ditten just nu på de senaste.

Varför? Eller, ja, det har ju iofs inte jag ett skit med att göra, men ändå :)

Tänkte mest på;

Rodentboy - Brutus
? John Holmes - Tysken ?
Goines - Plåtniklas
Twinner666 - Twinner

Rätta mig om jag har fel...

Är det någon övergångsgrej eller är det bara ett tappert försök att lura vintern?

Jag byter inte mitt nick i första taget =)

Jag svamlar såhär i nattmössan, sorry.

:hej

twinner skrev:
Fan ändarde du och satte dit mitt bnamn innnan jag postade ovanstående..
Näj, det ser du la :) 02:05 drog ja det första inlägget =)
Kom på det isista stund att jag sett din ändring oxå =)

Så jag föbbar inte....:)

Funderar på att byta nick från Touring -> Psykfall :kocko ...passar lite bättre tror jag ...... :3freak

Jag har en bekant, vars mamma bytte namn från Britt till Agnes :3freak
Hennes son bytte namn från Nicklas till Andreas...

Knasigt...

Vissa har namn som reflekterar dess hoj, och när de byter hoj så vill de såklart ändra namn.

Fråga mig om ni vill byta namn, bättre det än att ett nytt konto skapas.

Swedie skrev:
Vissa har namn som reflekterar dess hoj, och när de byter hoj så vill de såklart ändra namn.

Fråga mig om ni vill byta namn, bättre det än att ett nytt konto skapas.

Mjo, asbolut det är ju klart. Fast ingen av de ovanstående hade ju nått "hojrelaterat" namn innan, om man säger så... Ja ja skit samma, jag har ju inte mä´t att göra egentligen. Som sagt, lite skadad blir man om man sitter här dygnet runt :3freak

hållundan skrev:
Mjo, asbolut det är ju klart. Fast ingen av de ovanstående hade ju nått "hojrelaterat" namn innan, om man säger så... Ja ja skit samma, jag har ju inte mä´t att göra egentligen. Som sagt, lite skadad blir man om man sitter här dygnet runt :3freak

Jag bytte nick delvis för att ha samma på lite olika forum och sen ha ett som gestaltar mig. Jag har ju liksom stoppat lite 'plåt' i kroppen. :D

Har funderat på att byta själv också. Nästan inga andra här inne har sina riktiga namn.

berggren_martin skrev:
Har funderat på att byta själv också. Nästan inga andra här inne har sina riktiga namn.

Allt skall inte vara så likriktat heller, Martin. :)
Dessutom är det ju mer personligt med sitt namn som nick :)

// O. Personlig

Tinatjejen skrev:
Jamen FY på dig, man känner ju nästan inte igen dig längre när du gör sådana drastiska förändringar :7peta
( :D )
Sen finns det dom som gör sig övertydliga... Tina hade väl räckt? Hade du haft kort hår kanske man hade kunnat ta fel, men inte nu... :hihi

Mattias skrev:
Sen finns det dom som gör sig övertydliga... Tina hade väl räckt? Hade du haft kort hår kanske man hade kunnat ta fel, men inte nu... :hihi
HAHAHAHAHA :lol

Mjo, så kan det gå.

Jag "respekterar" alla som byter nick. Jag ville bara ställa frågan och tyckte det var lite märkligt att "alla" bytte på samma gång, eller i samma veva iallafall.

Nåväl. Frukost :3freak

Mattias skrev:
Då kan jag upplysa dig om att jag hade kort hår förut ja. :mattias

Och förresten.. alla ser väl att du är Mattias, så du behöver inte vara så övertydlig :rolleyes:

Tinatjejen skrev:
Och förresten.. alla ser väl att du är Mattias, så du behöver inte vara så övertydlig :rolleyes:

Jag tycker han ser ut som Felix Herngren :rolleyes: på sin senaste avatar. Som förövrigt är jefligt najs, men ändå :)

Jag upphör aldrig att förvånas. Får man kalla en människa för totalt psykfall? Isåfall så gör jag det nu. En tjej som min flickvän känner (tyvärr) bytte namn från MALIN till AXELINA!!!!!!!!!!!!!!!!! :kocko :va :huvet Vad är det då för kromoson som fattas? Ingen människa jag gillar för övrigt ändå så jag tycker inte mer illa om henne nu än innan men jag vägrar kalla henne för Axelina iaf.

Vilka idioter det finns :D

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing