Efter att åkt hoj en säsong tänkte jag byta upp mig från en zx6r -98 till något nyare och större i höst. Är så trött på att dunka ner växlar, de hojjar jag kikat lite på är honda 929, 954, gsxr 1000 och kanske r1 men dom har ju alla (kanske för att de är bäst?).
tanken är att lägga runt ca 55-absolut max 70k.
Har tänkt att ha hojjen till vardags men även så mycket banåkning som möjligt.
Är inget proffs, men har tänkt att ha hojjen några år så man hinner ju lära sig att utnyttja hojen mer och mer. Är det någon större skillnad i försäkring? Är det någon större skillnad på hojjarna i smidighet effekt osv, eller är det bara smaken som kommer avgöra?
tanken är att lägga runt ca 55-absolut max 70k.
Har tänkt att ha hojjen till vardags men även så mycket banåkning som möjligt.
Är inget proffs, men har tänkt att ha hojjen några år så man hinner ju lära sig att utnyttja hojen mer och mer. Är det någon större skillnad i försäkring? Är det någon större skillnad på hojjarna i smidighet effekt osv, eller är det bara smaken som kommer avgöra?