Panzaa
Bättre att verka än att förverkas
- Gick med
- 16 Aug 2007
- Ort
- Tullinge
- Hoj
- 2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Mors!
Sugen på att byta gaffelben på min trajja till ett par med avsevärt mycket bättre väghållning.
Mina originalben på trajjan är 800 mm, de som jag kikar på är 770.
Jag vill ju ha en mer kvickstyrd hoj, men är denna skillnad för stor?
Tack på förhand!
Sugen på att byta gaffelben på min trajja till ett par med avsevärt mycket bättre väghållning.
Mina originalben på trajjan är 800 mm, de som jag kikar på är 770.
Jag vill ju ha en mer kvickstyrd hoj, men är denna skillnad för stor?
Tack på förhand!