Byta dator mot häst!

Det där kan vara det fulaste djur jag sett, har carina målat ögonbryn på den eller vad fan är det för fel?
Skulle fan kunna hämta den bara för att ha något att fnissa åt i helgen.

Måste ju va nån äcklig liten överklassdotter som fått en ponny av pappa. Men nu är den inte så kul längre så det är bättre att byta Brunte mot en dator för att kunna hänga på Lunarstorm. FYFAN säger jag!!!

BTW Jag har aldrig förutfattade meningar.

Johan skrev:
Måste ju va nån äcklig liten överklassdotter som fått en ponny av pappa. Men nu är den inte så kul längre så det är bättre att byta Brunte mot en dator för att kunna hänga på Lunarstorm. FYFAN säger jag!!!

BTW Jag har aldrig förutfattade meningar.

Skulle en överklass-dotter få en BEGAGNAD dator? :7peta
Är himlen blå?¨

Svar: Ibland.

Skulle en överklassdotter rida det där? Jag kan ingenting om hästar, men jag vet att det där är en LO-ponny, ingen Djursholmstjej skulle glida på den där tingesten. Ingen.

Hmmm My bad!
Nu när det säger det så passar det ju inte in.

Måste va nån vanlig Svensson som skulle impa på dottern eftersom hon önskat sig en ponny. Sen när han, utan resten av familjens vetskap gick och tjackade en oridbar agressiv best så blev det ett jävla liv. Nu gäller det att bli av med aset fort som fan och skaffa dottern en lunardator. Till på köpet kommer det bli skiljsmässa om inte detta löses inom ett par veckor.

Synd att jag slängde min trasiga bärbara 486/25sx med monokrom skärm utan mus. Mer än så är fan inte kräket värt.

Johan skrev:
Hmmm My bad!
Nu när det säger det så passar det ju inte in.

Måste va nån vanlig Svensson som skulle impa på dottern eftersom hon önskat sig en ponny. Sen när han, utan resten av familjens vetskap gick och tjackade en oridbar agressiv best så blev det ett jävla liv. Nu gäller det att bli av med aset fort som fan och skaffa dottern en lunardator. Till på köpet kommer det bli skiljsmässa om inte detta löses inom ett par veckor.

:rofl :tummenupp

Ja, den där ponnyn är fan en best.
Jag skulle bara än en gång vilja poängtera att den har vansinninga ögonbryn. Hästar bör inte ens ha ögonbryn enligt min uppfattning. Vad sorgligt är att annonsen är borta nu. :(

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg