Mordecaien
Can do!
Mitt självförtroende har fått sig en ordentlig knäck efter 1h slit utan att ens nästan fått däcket av fälgen.
Det är ett antal problem som uppenbarat sig:
1: Däcksidan är så stenhård att däcket vägrar gå ihop tillräckligt för att få in det i mitten på fälgen om man inte stoppar hjulet i skruvstädet, vilket är lite opraktisk arbetsställning för däckjärnen.
2: Även om jag skulle få ihop däcksidan så kan jag inte hålla den nere med knäna som jag brukar eftersom det är sylvassa dubbar längs hela kanten.
Några tips? Snart åker skiten med expressleverans till skroten.
Har testat med tvingar men de har en förmåga att släppa preciiiiis när det håller på att gå vägen.
Yes, jag har smort däcket.
Edit:
Hade lite många tabbar uppe och råkade lägga i fel forum...
Det är ett antal problem som uppenbarat sig:
1: Däcksidan är så stenhård att däcket vägrar gå ihop tillräckligt för att få in det i mitten på fälgen om man inte stoppar hjulet i skruvstädet, vilket är lite opraktisk arbetsställning för däckjärnen.
2: Även om jag skulle få ihop däcksidan så kan jag inte hålla den nere med knäna som jag brukar eftersom det är sylvassa dubbar längs hela kanten.
Några tips? Snart åker skiten med expressleverans till skroten.
Har testat med tvingar men de har en förmåga att släppa preciiiiis när det håller på att gå vägen.
Yes, jag har smort däcket.
Edit:
Hade lite många tabbar uppe och råkade lägga i fel forum...
Last edited: