Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har ni sett det där Simpsons-avsnittet där Homer av misstag köper en
tjejbil som han inte kan köra när han får veta det, så Marge får ta över den?
Var det inte precis en sån där?
mjoo, men i denna får jag juh även plats med hårfönenMen Johan är inte en sånn där stor bil lite för manlig för dig?
Ha kvar tt'n då får du med allt nödvändigt du behöver. Handväskan och plattången!![]()
mjoo, men i denna får jag juh även plats med hårfönenngn bra användning för den stora motorn och terränhjulen kommer jag knappast fåå, (kanske om jag leker lite med den i skogen men då repar man juh lacken
)
Någon Gul TT äger jag inte, och har heller aldrig fått Parkeringsböter i skövde![]()
jag tycker bilen är grymt mäktig iaf!
Det är en bensinare, cummins är väl dieseln? ... lite tråkit att den drar typ 1,8 liter milen.. men har heller inte tänkt att äga den så länge, typ tills jag tröttnat på den.. lite för dyr i att åka tror jag.. o tröttna lär man göra! men kul o prova
![]()
Eftersom du skriver att du ska göra dig av med en del av arvet, varför inte då lägga det på en Ram från -02 och uppåt? Betydlig fräschare kaross!
Varför inte en SRT10?![]()
Teo, är det en diesel så är det en 2500 och såvitt jag vet, kräver det C-kort.
Fast, det kanske trådskrivaren har iofs.
Skaffa dieselvarianten istället, den har en 5.9 liters rak sexadiesel från Cummins som Teo säger. En skitfin motor. Bensin är ett fjollbränsle för hojar och sånt, inte ekonomiskt i så tunga fordon som det där. Om man gillar framhjulsdrivna Audi TT och radfyrehojar och sånt så är ju fördelen med bensin förtstås att man även kan ha det till att tvätta bort nagellacken![]()
gnh,.mhmna.. kan.. inte.. hålla.. mig...
ARGHHH MILJÖSVIN!!!!!!!!!!!!
flåt..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |