Byta bil mot mc?

Du vill inte sälja bilen via handlar, kollade upp vad jag skulle få för min c70 T5 -98a när jag tänkte byta bil, han bjöd mig 55 på ena stället och 67 på andra, så sälj den via blocket. (och ja den är sv såld och det är ingen fjoll italienare på 225hk)

Ingen lär ju ringa och fråga om du vill sälja om du inte sätter ut en annons i alla fall:D

Närå, ska som sagt putsa upp den först :tummenupp
Men jag är så jäkla sugen på att åka å hämta en sporthoj redan i morgon.. fast då får man ju bara sitta på kolla på den i garaget i stället.

Ge mig sommar tack.

Du vill inte sälja bilen via handlar, kollade upp vad jag skulle få för min c70 T5 -98a när jag tänkte byta bil, han bjöd mig 55 på ena stället och 67 på andra, så sälj den via blocket. (och ja den är sv såld och det är ingen fjoll italienare på 225hk)

Förstod nästan det.. Det var en polare som bjöd 120 000 för den men jag vet inte om han har dragit sig ur nu. :va

Last edited:
Närå, ska som sagt putsa upp den först :tummenupp
Men jag är så jäkla sugen på att åka å hämta en sporthoj redan i morgon.. fast då får man ju bara sitta på kolla på den i garaget i stället.

Ge mig sommar tack.

Förstod nästan det.. Det var en polare som bjöd 120 000 för den men jag vet inte om han har dragit sig ur nu. :va

Ojdå, då måste den va bra fin, bara hoppas han fortfarande vill köpa annars kan han kan få köpa min för 100k :tungan

På tal om att ställa upp svenson bilar, morbror har en ford focus, som han med våld ställer upp i oktober, innan han tar ut den och putsar i maj nångång. Men, det är inte så att han har nått bakhjulsdrivet att leka med på vintern, utan då minsan drar han igång nästa focus. :rofl

På tal om att ställa upp svenson bilar, morbror har en ford focus, som han med våld ställer upp i oktober, innan han tar ut den och putsar i maj nångång. Men, det är inte så att han har nått bakhjulsdrivet att leka med på vintern, utan då minsan drar han igång nästa focus. :rofl
Äsch, varför byta modell om man är nöjd med den man har? När jag köpte vinterbil köpte jag en likadan som jag redan hade. Bara det att jag är rädd om förstabilen och inte vill använda den under vintern.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman