Byta bakdel på 900rr -97

japp då kommer lite bilder..
som synes passar R1:a sadeln mkt bättre dock måste fästet kapas som man ser på några bilder, märkte även att nedre tankfästet inte stämmer (naturligtvis) när man höjer baken.

Jag har kommit så långt att jag kommit på att man måste bygga om hela bakramen för att få plats med undertailen. har köpt 6 meter alurör som jag hoppas räcker...lägger in lite egna bilder snart...Mvh Björn Ps. landet kommer visst få 2 gula blades med r1 bak:)...

Jag har kommit så långt att jag kommit på att man måste bygga om hela bakramen för att få plats med undertailen. har köpt 6 meter alurör som jag hoppas räcker...lägger in lite egna bilder snart...Mvh Björn Ps. landet kommer visst få 2 gula blades med r1 bak:)...

hehe jasså de låter bra.. men ja kommer bara köra med kåpor denna sommar sen bli de Street Fighter och då kommer nog tanken bytas till svart eller grå.
Kommer även göra en egen undertail så ja hoppas den får plats.

ser fram emot bilderna :)

hehe jasså de låter bra.. men ja kommer bara köra med kåpor denna sommar sen bli de Street Fighter och då kommer nog tanken bytas till svart eller grå.
Kommer även göra en egen undertail så ja hoppas den får plats.

ser fram emot bilderna :)

Oki men jag hade tur å fick tag i plast, sadlar , undertail å en ny bakram att skära i...ska fixa lite bilder i veckan, tror de kommer bli mycket bra...lycka till med ditt bygge!!=)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman