Vet dock inte om man vill ha en hårig disk eller judkort, är det bara på hebreiska då? 
http://www2.blocket.se/view/2533256.htm?l=0&c=1&city=0
http://www2.blocket.se/view/2533256.htm?l=0&c=1&city=0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Remus skrev:Killen borde omyndighetsförklaras! Tröga satar det finns som lever ibland oss... Hur j-la dum får man lov att vara...
Mailade just killen & frågade om han var efterbliven....
(visst.. jag är oerhört elak, men jag stör mig på så tröga människor)
Om du ogillar mitt inlägg.... Påpeka det för någon som bryr sig...

Esquire skrev:Barebonesystem skulle jag inte ens ta i med tång. Fattar inte hur någon kan få ett sånt hjärnsläpp så de köper en sån...![]()
Varför inte? Barebonesystem är skittuffa och praktiska, det enda riktigt negativa med dem är expansionsmöjligheterna.Esquire skrev:Barebonesystem skulle jag inte ens ta i med tång. Fattar inte hur någon kan få ett sånt hjärnsläpp så de köper en sån...![]()
Esquire skrev:Barebonesystem skulle jag inte ens ta i med tång. Fattar inte hur någon kan få ett sånt hjärnsläpp så de köper en sån...![]()
Förstår inte hur nån kan få hjärnsläpp å inte köpa en barebone om man lix bara ska använda grejjerna som rymms i den.Esquire skrev:Barebonesystem skulle jag inte ens ta i med tång. Fattar inte hur någon kan få ett sånt hjärnsläpp så de köper en sån...![]()
OlleR6 skrev:Förstår inte hur nån kan få hjärnsläpp å inte köpa en barebone om man lix bara ska använda grejjerna som rymms i den.
Jag har en barebone från shuttle med följande komponenter: 3200+, 512DDR400, R9800PRO, 120GB, DVD (vilket jag skriver eftersom du kanske inte tror att strömmen räcker till). Vilket jag använder till turneringar och filmtittande, väger några kilo så det är inga som helst problem att slänga den på ryggen å ta hojjen te närmsta turnering
Fast det är ju klart, den har jag ju som komplettering te mina andra burkar![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |