Vet dock inte om man vill ha en hårig disk eller judkort, är det bara på hebreiska då? 
http://www2.blocket.se/view/2533256.htm?l=0&c=1&city=0
http://www2.blocket.se/view/2533256.htm?l=0&c=1&city=0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Remus skrev:Killen borde omyndighetsförklaras! Tröga satar det finns som lever ibland oss... Hur j-la dum får man lov att vara...
Mailade just killen & frågade om han var efterbliven....
(visst.. jag är oerhört elak, men jag stör mig på så tröga människor)
Om du ogillar mitt inlägg.... Påpeka det för någon som bryr sig...

Esquire skrev:Barebonesystem skulle jag inte ens ta i med tång. Fattar inte hur någon kan få ett sånt hjärnsläpp så de köper en sån...![]()
Varför inte? Barebonesystem är skittuffa och praktiska, det enda riktigt negativa med dem är expansionsmöjligheterna.Esquire skrev:Barebonesystem skulle jag inte ens ta i med tång. Fattar inte hur någon kan få ett sånt hjärnsläpp så de köper en sån...![]()
Esquire skrev:Barebonesystem skulle jag inte ens ta i med tång. Fattar inte hur någon kan få ett sånt hjärnsläpp så de köper en sån...![]()
Förstår inte hur nån kan få hjärnsläpp å inte köpa en barebone om man lix bara ska använda grejjerna som rymms i den.Esquire skrev:Barebonesystem skulle jag inte ens ta i med tång. Fattar inte hur någon kan få ett sånt hjärnsläpp så de köper en sån...![]()
OlleR6 skrev:Förstår inte hur nån kan få hjärnsläpp å inte köpa en barebone om man lix bara ska använda grejjerna som rymms i den.
Jag har en barebone från shuttle med följande komponenter: 3200+, 512DDR400, R9800PRO, 120GB, DVD (vilket jag skriver eftersom du kanske inte tror att strömmen räcker till). Vilket jag använder till turneringar och filmtittande, väger några kilo så det är inga som helst problem att slänga den på ryggen å ta hojjen te närmsta turnering
Fast det är ju klart, den har jag ju som komplettering te mina andra burkar![]()
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller