Byt Inte Namn!

Snart får vi stryck för vi spammat sönder den här tråden, men fattaru´ du å jag utanför McD, tonvis med chix :fakta


Jonne_boy skrev:
du e bara grining för du inte har ditt poserskinställ kvar!!
 
Tom Byron skrev:
Snart får vi stryck för vi spammat sönder den här tråden, men fattaru´ du å jag utanför McD, tonvis med chix :fakta

Ses på Sveavägen isommar..

nu ska jag lägga mej under täcket så inte mattias ser att jag spammat...
 
Jalle skrev:
VARFÖR håller ni på och byter nick nu när "nya" sporthoj öppnat?

Finns det NÅGON som helst vettig anledning till detta?

"Öh, jag köpte en skärm av dig, hör av dig, hette tidigare Minus, nu heter jag Plus."

Smart!

Jag tänkte byta till flashdog men jag hoppade över det :rolleyes:
 
Jag hänger bara på trenden, här byts det loggor o namn hej vilt
å andra sidan har jag bara gjort mitt namn lite mer internationellt gångbart hehe......
 
Speciellt när man stjäl etablerade nick så går man rakt in på listan över stjärnskallar.

Dedikerar det här inlägget till den nye 'Martin'

Jag vill förresten heta Mr K i fortsättningen...
 
Byter man så har man väl inte varit här så länge kanske och inte var nöjd med sitt gamla helt enkelt.
Jag är hur nöjd som helst och skulle inte kunna tänka mig att byta eftersom jag heter så överallt jag är på internet. :tummenupp
 
Re: Re: Re: Re: Byt Inte Namn!

JoS skrev:
Men vilken POSER vill heta - "Still learning" :D

Kan du tänka dig pinsamheterna som skulle kunna inträffa framför korvmojen i sommar?! Det är inte lika ballt! :tummenupp

Tur att Kongo inte beställde en tröja med gamla nicket då.
Lite pinsamt att glida runt på poservis med en stor tröja över skinnstället, där det högst upp på tröjan står "Still Learning" :)
 
Jalle skrev:
VARFÖR håller ni på och byter nick nu när "nya" sporthoj öppnat?

Finns det NÅGON som helst vettig anledning till detta?

"Öh, jag köpte en skärm av dig, hör av dig, hette tidigare Minus, nu heter jag Plus."

Smart!
för att jag inte tyckte att Brock Landers var så kul längre
 
*Naturligtvis* hade nån hunnit regga mitt gamla nick redan. Så det blir ett nytt. Om man vill vara riktigt elak kan man ju om man är snabb regga forumkändisars nick och förvirra folk ordentligt på kuppen...
 
Jalle skrev:
VARFÖR håller ni på och byter nick nu när "nya" sporthoj öppnat?

Finns det NÅGON som helst vettig anledning till detta?

"Öh, jag köpte en skärm av dig, hör av dig, hette tidigare Minus, nu heter jag Plus."

Smart!
Vaknat på fel sida idag, Jalle? :skrämd :D
 
Re: Re: Re: Byt Inte Namn!

Jalle skrev:
Sorry, trodde inte det fanns ngn vettig anledning till namnbyte.

Men du hittade ju en.......

Klockrent, som tur är tycker jag fortfarande att det är kul med Chris Ash, jätteroligt är det....
 
Re: Re: Re: Re: Byt Inte Namn!

Chris Ash skrev:
Klockrent, som tur är tycker jag fortfarande att det är kul med Chris Ash, jätteroligt är det....

Måste du ha den där avataren? Känner mig som Nikky... :(
Du borde heta Dr. X om inte annat... :bow
 
Re: Re: Re: Re: Re: Byt Inte Namn!

Zigge skrev:
Måste du ha den där avataren? Känner mig som Nikky... :(
Du borde heta Dr. X om inte annat... :bow
Eh... nu hänger jag inte med... ( som vanligt kanske? :D )
Vem är Nicky och Dr. X?
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Byt Inte Namn!

Fredrich skrev:
Eh... nu hänger jag inte med... ( som vanligt kanske? :D )
Vem är Nicky och Dr. X?

Aha! Ytterligare en oinvigd!
Skriv ut Chris avatar, spring, inte gå, till närmaste skivaffär, ta tag i någon som jobbar där, peka på pappret och säg: "Den här vill jag ha!"

Sedan är det bara att gå hem och lyssna. :tummenupp

(Avataren föreställer skivan Operation: Mindcrime med gruppen Queensrÿche)
 
Last edited:
Jonteponte skrev:
*Naturligtvis* hade nån hunnit regga mitt gamla nick redan. Så det blir ett nytt. Om man vill vara riktigt elak kan man ju om man är snabb regga forumkändisars nick och förvirra folk ordentligt på kuppen...

Vem fasen snor nån annans nick? Vad hette du innan? Skicka pm till personen och säg att det faktiskt är upptaget.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top