peterpain
sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Schnarlik konshrukchon som denna ellö
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=171936&page=6
Nåja din tratt va mycke finare![]()
nytt filter beställt idag,fittmo filtret tillbaka till hyllan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Schnarlik konshrukchon som denna ellö
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=171936&page=6
Nåja din tratt va mycke finare![]()

Nu börjar man komma "in da mood" för lite båtlurtutande.
Med hjälp av Finska timmen på P4 o Pripps blå så fick jag till den rätta blandningen svenskt & finskt.
När kärringen kommer hem ska jag försöka ragga upp henne med några riktigt cheesy lines på knackig svengelska.
Det kommer givetvis gå åt helvete men det gör det ju alltid när man raggar på svenska brudar på båten med mina kromosomtyngda talanger på området
Här kunde jag lägga in en filmsnutt om turboPata från cirkus kiev sitter o deppar på samhalls motorutvecklings verkstad i borensberg och får stöd av en kille som har haft 22tjejer va?
Men för det krävs att man käkar självdistans till frukost med store grötsleven sen barnsben. .....Im not quite there yet.![]()
när flickorna säger kyllä blir jag glad i mitt nyllä ( okey det e på göteboska det blir enna rätt då )
Hmmm.. Intressant Glenn, intressant
Man kanske skulle haft en finsk snuskparlör![]()
Hon är inte hemma än. ska man gå ut mjukt med "Hey sexy, How are you doing?" Eller bränna alla broarna snabbt med "Fancy a fuck?"![]()
Hon är inte hemma än. ska man gå ut mjukt med "Hey sexy, How are you doing?" Eller bränna alla broarna snabbt med "Fancy a fuck?"![]()

Den bästa av alla är en Jan Berglinska varianten: Få käringen förbannad som fan så att hon skäller ut dig i princip hela dagen. Argumentera inte, säg möjligen "men..." (om du ens får en syl i vädret nog att kunna det). Lägg er på var sin sida av sängen i vredesmod. Peta lite på kärringen och fråga: "knulla lite?"
http://www.blaskan.nu/Bilder/jan_berglin_i2698.jpg
Johansson! ägna dig åt psykoprofylax nu FFS!!
fyyyyfan va taskigt!!
Här är man färgblind och blev ju tvungen att trycka svara för att se vafaan som stod i gult.
gled kärringa på komplimangen då![]()
"Hey sexy, how are you do'in?"
-Ööööö
"Me, love you longtime!"
-Hur mycket har du druckit?
-Bara 2
-ja, ja (suck)
Jag ser framför mig att det skulle bli ungfär så här om man skulle använda sig av turboforats svensk/finska språkparlör
[YOUTUBE-ID]k_Gn6a3WbYw[/YOUTUBE-ID]
"Hey sexy, how are you do'in?"
-Ööööö
"Me, love you longtime!"
-Hur mycket har du druckit?
-Bara 2
-ja, ja (suck)

Hur pass full tror ni att Ellfors är vid det här laget? Jag gissar att han och Pucken försöker gå balansgång på relingen med var sin finska i famnen...
Jon, när du läser detta vill vi ha en bakis-rapport!![]()

Då herr Älgfärs inte riktigt var vid sina sinnens fulla (miss)bruk pga överdriven konsumtion av stolpiller så ska kanske inte alla fakta runt dessa händelser ska tagas på fullt allvar!
Men jag vill passa på att tacka alla som medverkade till en lyckad x-ning
och ett speciellt tack till Peter A för ett mycket lyckat garage besök med bänkkörning och kaffe.
Jag bara undrar hur du har dresserat frugan till att gilla turbohojskörning i garaget, medans hon rumsterar i vardagsrummet??
Jag skulle väl aldrig vika en tum ifrån sanningen.![]()
Nej men man vill ju inte att andra ska veta vem som lurar bakom ett användarnamn!![]()

|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |