Byggtråd: "Jörgens Sportster"

Mr.Buell

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2006
Ort
Norrtälje
Hoj
Triumph T120R-69 Chopper *såld, Fireblade-93 *såld, Flattrack Sportster *såld, Buell XB9R *såld, Buell X1-99 *såld, Yamaha Teneré-08 *såld, Moto Guzzi V7
Jag har för mig att deras lilla tank ligger på typ 9,5 liter, men om det inte står på deras hemsida så vet jag inte vart jag kan ha fått den siffran ifrån!? :confused: (Så ta den siffran med en nypa salt tills du fått den bekräftad från säkra källor! :D ) Jag var dock själv sugen på den tanken när jag hade min hoj så det är inte omöjligt att jag forskade fram den siffran på något sätt, dvs inte drömde ihop den själv alltså....

När jag kollade på mina bilder kom jag på mer saker ang. fotpinnarna! Först kom jag ihåg att bromslänkaget tog i undersidan av ljuddämparen, inte mycket alls iofs... Det berodde säkerligen på att jag flyttat ut systemet en anings, de hade jäkligt tajta marginaler överallt vill jag minnas! Växelföraren låg sjuukt nära derby covern :yoparty Och apropå det så fick jag första vändan hem fel växelförare, jag fick till en äldre sportster vilket medförde att den låg emot just derby covern! Jag vet inte vilken du ska ha dock? Jag kommer inte ihåg exakt vart brytpunkten kom, men det står ju på hemsidan för vilka årsmodeller kiten passar!
Trots det skulle jag lätt rekommendera detta kit ändå! :D Grejorna är superlätta och väldigt fint gjorda med perfekt passform!!! (delarna emellan alltså, sen att det tog i lite här och där på hojen är ju sånt man får ta om man vill vara sportig!!:gnissla )

Och ang. markfrigången tror jag inte det kommer att bli några problem alls!!!! Inte med dem små fotpinnarna som medföljer kitet åtminstone! Nu hade jag rätt så smala däck på min hoj iofs men där var det snarare dem som satte begränsningarna, trots mina BAUTA-stora A.R.T fotpinnar :D
Och jag undrar hur bekvämt det skulle bli att ha fötterna högre!? Jag är skeptisk.... Dock har jag i ärlighetens namn aldrig sett ett lowpipe-kit så det är ju svårt att sia om då... Har för mig att de hade väldigt få bilder på kitet på Storz hemsida, iaf då när jag kollade (nu kanske de lagt in fler bilder? Måste kollas upp! :D )

Här syns det hur tajt det var mot ljuddämparen plus att man ser deras rör som de använt som distanser, inte riktigt samma ytfinish där som för resten av grejorna. Det var rätt så smala rör så jag kan tänka mig att de tog nån aluminium där som var väldigt stark och seg men inte hade samma kvalitéer när det gäller ytan...

4-50.jpg


Här ser, trots en inte alltför bra bild, hur fotpinnen sitter fast i transkåpan plus länkaget som används vid normalt växelläge. Det var väldigt fint gjort med tajta toleranser! Här ser du också avståndet emellan fotpinne-växelpinne, du får klura ut själv om det kommer passa dig eller måste moddas :gnissla

16-50.jpg


MVH
Björn

Tack för snabba och bra svar, som vanligt.
Ja ngn bild vore kul att se om det inte är för mycket jobb. Jag har sett Lasse Hellmacs Storz-pinnar för några år sedan. Ty han ville sälja dessa till mig då, han hade haft dem på sin dragbike-HD. Men jag köpte inte då vilket var klantigt, så han sålde dem till ngn annan. Nu får jag beställa från USA istället.

Vet du vad det är för skillnad mellan kiten för low resp high pipe? Jag tänkte handla kitet för high pipe eftersom jag ska fortsätta med upplagda rör. Men vet du vad skillnaden är? Jag vill ju inte handla ett kit för upplagt system om det är så att markfrigången för dessa är väsentligt sämre än hos kiten för low pipe.

Jag har skrivit ett brev till Storz och ställt frågan i början på veckan men de är mig svaret skyldiga. Jag frågade dom även kring volymen på deras flattrack alutank till min sportstermodell. Vet du möjligtvis hur många liter eller gallons den är på?

Mvh
J
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag har för mig att deras lilla tank ligger på typ 9,5 liter, men om det inte står på deras hemsida så vet jag inte vart jag kan ha fått den siffran ifrån!? :confused: (Så ta den siffran med en nypa salt tills du fått den bekräftad från säkra källor! :D ) Jag var dock själv sugen på den tanken när jag hade min hoj så det är inte omöjligt att jag forskade fram den siffran på något sätt, dvs inte drömde ihop den själv alltså....

När jag kollade på mina bilder kom jag på mer saker ang. fotpinnarna! Först kom jag ihåg att bromslänkaget tog i undersidan av ljuddämparen, inte mycket alls iofs... Det berodde säkerligen på att jag flyttat ut systemet en anings, de hade jäkligt tajta marginaler överallt vill jag minnas! Växelföraren låg sjuukt nära derby covern :yoparty Och apropå det så fick jag första vändan hem fel växelförare, jag fick till en äldre sportster vilket medförde att den låg emot just derby covern! Jag vet inte vilken du ska ha dock? Jag kommer inte ihåg exakt vart brytpunkten kom, men det står ju på hemsidan för vilka årsmodeller kiten passar!
Trots det skulle jag lätt rekommendera detta kit ändå! :D Grejorna är superlätta och väldigt fint gjorda med perfekt passform!!! (delarna emellan alltså, sen att det tog i lite här och där på hojen är ju sånt man får ta om man vill vara sportig!!:gnissla )

Och ang. markfrigången tror jag inte det kommer att bli några problem alls!!!! Inte med dem små fotpinnarna som medföljer kitet åtminstone! Nu hade jag rätt så smala däck på min hoj iofs men där var det snarare dem som satte begränsningarna, trots mina BAUTA-stora A.R.T fotpinnar :D
Och jag undrar hur bekvämt det skulle bli att ha fötterna högre!? Jag är skeptisk.... Dock har jag i ärlighetens namn aldrig sett ett lowpipe-kit så det är ju svårt att sia om då... Har för mig att de hade väldigt få bilder på kitet på Storz hemsida, iaf då när jag kollade (nu kanske de lagt in fler bilder? Måste kollas upp! :D )

Här syns det hur tajt det var mot ljuddämparen plus att man ser deras rör som de använt som distanser, inte riktigt samma ytfinish där som för resten av grejorna. Det var rätt så smala rör så jag kan tänka mig att de tog nån aluminium där som var väldigt stark och seg men inte hade samma kvalitéer när det gäller ytan...

Här ser, trots en inte alltför bra bild, hur fotpinnen sitter fast i transkåpan plus länkaget som används vid normalt växelläge. Det var väldigt fint gjort med tajta toleranser! Här ser du också avståndet emellan fotpinne-växelpinne, du får klura ut själv om det kommer passa dig eller måste moddas :gnissla

MVH
Björn

Ok, jag ska avvakta med tanken, jag hade för mig att den låg på 10.5 liter. Infon har försvunnit i nya katalogen. Jag tänkte att det kunde vara värt att skaffa en sån tank om den iaf ger säg 20% ökad tankvolym eller mer. Annars känns ju drygt 9000:- plus lack som mycket skrik för lite ull.

Tack för infon/bilderna! Jag har också derbycover-kåpan, -94 och upp tror jag att det är som har den. Efter att ha sett på dina bilder så verkar det ju som att jag ska satsa på konventionellt växlingsmönster och pinnar till upplagda rör. Samt tillse att jag får växelarm anpassad för -94 och upp.
Mina pinnar är faktisk ART också, jag fick en chock när jag fick hem dem, tunga och aldeles för långa för att kunna svänga med. Så jag svarvade ur dem samt stack av 1/3 av dem i svarven. Men sedan några år nu är de nerslipade ännu mer av rörkenåkeriet.

Jag har suttit i garaget i två kvällar nu och planerat avgasrörsdragningen och plitat på beställningslista till Burn's. I denna process är dina bilder ovärderliga för att jag ska se hur tight jag måste in med ljuddämperiet för att kunna sätta högerfoten på pinnen. Det är lite tveksamt om jag kan använda kollektor och ljuddämpare från Burn's i nuläget. Dämparen är 3" invändig diameter och 4½" utvändig och strax över 17" lång. Den får mao inte börja för tidigt efter att krökarna tar slut. Jag ska fråga Burn's hur lång diffusorn är mellan kollektor och dämpare imorgon. Går det inte så nöjer jag mig med att bygga de steppade grövre krökarna och anpassar sedan Supertrapp-dämparna till dessa och förser dem med ett forbindelserör för bättre mellanregister.

Idag var jag ute hos Ivves Customlack med en glasfiberstänka jag har filat på den samt tillverkat fästen i någon vecka. Ska bli skönt att få dit ngt lättare och snyggare än den tunga originalstänkan som dessuton inte sväljer mitt 100-däck. Den nya stänkan klarar 110 mm. Ivve lackade den gamla stänkan (plus tank och kuts) -96, så det var lite kul att lämna ut den nya med den gamla som färgprov idag. Alla i lackverkstaden var impade över att de inte var en repa i den 11 gamla lacken! :hihi

/J
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Tack!

Jag skickade USA-beställningen på rördelarna till avgassystemet, fotpinnesatsen från storz och varvräknaren i fredags. $1700 tot ganska precis. Man får trösta sig med att dollarn är behagligt låg.

Har du några vinterprojekt på din hoj?
 

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Grr...hade Revtech skalat upp de därninga mätarna till 10k hade du fått beställa en åt mig också !
Jag har dreglat över dem många år nu....
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Grr...hade Revtech skalat upp de därninga mätarna till 10k hade du fått beställa en åt mig också !
Jag har dreglat över dem många år nu....

Ja de verkar vara ett kindergarten-ägg, alla önskningar i ett. Hoppas bara att det är bra kvalle på skiten också :gnissla.

Jag ska tjoa till om jag får se ngt liknande men med 0-10 000 rpm
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
måste få tag på en ny baklampa innan jag kan montera bara och en 6-volts dubbeltrådlampa med 5/21 watt är inte det lättaste att få tag i tydligen...

Jag har en låda full med såna lampor på jobbet, det har säkert din närmste mopedhandlare också!

Jag har förövrigt hittat det ultimata café-racer baklyset på mitt jobb, det var ursprungligen ett blinkersglas men med lite rödfärg så har man det smuttaste lyse man kan få till en café-racer...

Nu behöver jag bara resten :huvet
 
Last edited:

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Grr...hade Revtech skalat upp de därninga mätarna till 10k hade du fått beställa en åt mig också !
Jag har dreglat över dem många år nu....

Finns i andra fabrikat,skall kolla i em. BAra inte minnet sviker......

Kolla på www.demon-tweeks.co.uk
Inte billiga men det finns en del olika prylar.
Ha de
 
Last edited:

Nipponbagarn

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2006
Ort
I enda röda huset på gatan.
Hoj
KTM 990 Superduke -12
Tack!

Jag skickade USA-beställningen på rördelarna till avgassystemet, fotpinnesatsen från storz och varvräknaren i fredags. $1700 tot ganska precis. Man får trösta sig med att dollarn är behagligt låg.

Har du några vinterprojekt på din hoj?

Lite sent ute nu när du redan beställt fotpinnesatsen. LSL i Tyskland har en grymt fin sats med tysk kvalitet :yoparty som jag har på min Sporre. Jag är grymt nöjd med dem. De känns verkligen gedigna och jag tycker att fästet för vänster pinne verkar vara mycket stabilare än Storz variant. LSL fäster den i aktre motorfästet, vilket kanske inte fungerar med din specialsving. Min hoj står hos syrran så jag kan inte fixa bilder på en gång om du skulle vara intresserad, men jag hittade dessa på internet.
RastenanlageHDSportster.JPG

110HD01Harley.jpg

Vänster fäste såg inte ut som på bilden på den sats jag beställde.
Ända problemet är att placeringen på pinnarna inte är symmetrisk. Ena pinnen sitter lite längre bak än den andra. Kommer ej ihåg vilken. Har dock för mig att Storz har samma problem.

Sittsällningen är ju uppfuckad hur som helst på en Sportster för mina 191 cm men känslan för hojen blir så mycket bättre med tillbakaflyttat.
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har en låda full med såna lampor på jobbet, det har säkert din närmste mopedhandlare också!

Jag har förövrigt hittat det ultimata café-racer baklyset på mitt jobb, det var ursprungligen ett blinkersglas men med lite rödfärg så har man det smuttaste lyse man kan få till en café-racer...

Nu behöver jag bara resten :huvet

skicka en till mig?:D har kollat på alla lokala macker, kjell och company, meckonomen, den lokala moppebutiken, lillemans mc-butik och ingen hade... det närmsta var lillemans som kunde ta hem på en vecka så det lutar väl åt att jag får göra det...

låter trevligt, förväntar mig en bra byggtråd från dig nu när du kommit igång:tummenupp :D

mitt nya lyse är en gammal kombinerad lampa/bakreflex från en cykel som jag jobbar på att bygga om, passar ganska snyggt i cutsen faktiskt:tummenupp
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Trångsund
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Grr...hade Revtech skalat upp de därninga mätarna till 10k hade du fått beställa en åt mig också !
Jag har dreglat över dem många år nu....


10! Räknar du med kulram sedan :D
/U

Tack!

Jag skickade USA-beställningen på rördelarna till avgassystemet, fotpinnesatsen från storz och varvräknaren i fredags. $1700 tot ganska precis. Man får trösta sig med att dollarn är behagligt låg.

Har du några vinterprojekt på din hoj?

Nä inte direkt, höll ju på hela förra säsongen med att få ordning på grejer som ju slutligen visade sig vara slarv av mig själv:huvet
Sedan är det ju inte alla som har tillgång till ett så där ballt garage som du, ska vara Biker då, men han har ju fått lite annat att pyssla med numera.
Mitt är ju förvisso utanför dörren men är ouppvärmt(oisolerat), och ska ju även inhysa övriga familjens hobbyprylar. Cyklar mopeder o allt annat onämnbart:tummenupp
Har annars bara ett fix vad jag vet och det är ju att förstärka upp(kontrollera)kopplingen. Den spann ju hej villt vid bänkningen hos Proservice.

Men bygg på du så ger du oss andra något nytt att dregla över till kommande säs -08.
/U
 
Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Lite sent ute nu när du redan beställt fotpinnesatsen. LSL i Tyskland har en grymt fin sats med tysk kvalitet :yoparty som jag har på min Sporre. Jag är grymt nöjd med dem. De känns verkligen gedigna och jag tycker att fästet för vänster pinne verkar vara mycket stabilare än Storz variant. LSL fäster den i aktre motorfästet, vilket kanske inte fungerar med din specialsving. Min hoj står hos syrran så jag kan inte fixa bilder på en gång om du skulle vara intresserad, men jag hittade dessa på internet.
RastenanlageHDSportster.JPG

110HD01Harley.jpg

Vänster fäste såg inte ut som på bilden på den sats jag beställde.
Ända problemet är att placeringen på pinnarna inte är symmetrisk. Ena pinnen sitter lite längre bak än den andra. Kommer ej ihåg vilken. Har dock för mig att Storz har samma problem.

Sittsällningen är ju uppfuckad hur som helst på en Sportster för mina 191 cm men känslan för hojen blir så mycket bättre med tillbakaflyttat.
Jag fick allvarligt stånd av de fotpinnsatserna.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lite sent ute nu när du redan beställt fotpinnesatsen. i Tyskland har en grymt fin sats med tysk kvalitet :yoparty som jag har på min Sporre. Jag är grymt nöjd med dem. De känns verkligen gedigna och jag tycker att fästet för vänster pinne verkar vara mycket stabilare än Storz variant. LSL fäster den i aktre motorfästet, vilket kanske inte fungerar med din specialsving. Min hoj står hos syrran så jag kan inte fixa bilder på en gång om du skulle vara intresserad, men jag hittade dessa på internet.
Vänster fäste såg inte ut som på bilden på den sats jag beställde.
Ända problemet är att placeringen på pinnarna inte är symmetrisk. Ena pinnen sitter lite längre bak än den andra. Kommer ej ihåg vilken. Har dock för mig att Storz har samma problem.

Sittsällningen är ju uppfuckad hur som helst på en Sportster för mina 191 cm men känslan för hojen blir så mycket bättre med tillbakaflyttat.

Ja de där pinnarna är ju fina. Jag har sett dem i HillbillyMotors katalog.
problemet är att det högra fotpinnearrangemanget inte funkar med upplagda rör. Skillnaden i placering av bromspumpen framgår om man jämför med med MrBuells bild av Storz-satsen för just upplagda rör.

Ja som dör säger kan inte bilden på fästet för den vänstra fotpinnen stämma ty det bör vara en plåt likt MrBuells bild, sp, engagerar de tre aktersta skruvarna till transkåpan. Är det till -03 och upp, dvs gummiupphängd motor så kan ju fäst se ut som på din bild, ty då sitter det fäst u ramen bakom motorn.

LSL-verkar ju ha bra kvalle, jag har ju en LSL.styrdämpare, den har bara pajat en gång på två år. Det är rätt bra för att sitta på en vass hd.

/J

Nä inte direkt, höll ju på hela förra säsongen med att få ordning på grejer som ju slutligen visade sig vara slarv av mig själv:huvet
Sedan är det ju inte alla som har tillgång till ett så där ballt garage som du, ska vara Biker då, men han har ju fått lite annat att pyssla med numera.
Mitt är ju förvisso utanför dörren men är ouppvärmt(oisolerat), och ska ju även inhysa övriga familjens hobbyprylar. Cyklar mopeder o allt annat onämnbart:tummenupp
Har annars bara ett fix vad jag vet och det är ju att förstärka upp(kontrollera)kopplingen. Den spann ju hej villt vid bänkningen hos Proservice.

Men bygg på du så ger du oss andra något nytt att dregla över till kommande säs -08.
/U

Jag har bara en spilta i ett gemensamt hojgarage, så det är inte så märkvärdigt, men det räcker för mig.

Jag har beställt en ny koppling också kan jag erkänna. Den värsta Bandit Superclutch med stålkopplingskorg som går att få in innanför kåpan. Jag har ledsnat på barnetten och det sviktande spårkullagret i originalkopplingskorgen. Motorn får det lagret att glappa upp rätt fort, sedan kastar kopplingskorgen. Jag tror att det kan vara orsak till sliret trots de starkaste fjädrarna. Bandits korg har ett kraftigare lager, ja allting är mycket värre. Det känns lite trist att kasta en 7000-kronors Barnett i papperskorgen efter en sommar bara, dessutom har jag ju fått byta stålskivor och lameller för 1800:- i den en gång i sommar. :mad:
 
Last edited:

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Fytusan, rå !
Synd bara att passageraren fått sittplats istället för att burkslava...

Katanaorg:
10k betyder med matemationistiska fackterminologier 10*1000=10000, sådeså :D
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

IngvarB

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Tumba
Hoj
Gsx1100es ++
Fytusan, rå !
Synd bara att passageraren fått sittplats istället för att burkslava...

Katanaorg:
10k betyder med matemationistiska fackterminologier 10*1000=10000, sådeså :D

Riktigt cool, finns den med GSX-motor? :yoparty Kanske något för dig Biker att stoppa barnvagnsinsatsen i. Vad gäller 10k kan det för en datanörd (som undertecknad) också betyda 10 * 1024.

/Ingvar
 

Nipponbagarn

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2006
Ort
I enda röda huset på gatan.
Hoj
KTM 990 Superduke -12
Ja de där pinnarna är ju fina. Jag har sett dem i HillbillyMotors katalog.
problemet är att det högra fotpinnearrangemanget inte funkar med upplagda rör. Skillnaden i placering av bromspumpen framgår om man jämför med med MrBuells bild av Storz-satsen för just upplagda rör.

Det borde väl gå att byta ut bromspumpen och ha en separat behållare för bromsvätskan. Funderar på det själv nån gång då det inte ser så snyggt ut med den bakvända orginalpumpen/behållaren. Sen ser det ju iof ut på bilden som att pinnen måste komma ut längre med upplagda så att foten får plats.

Ja som dör säger kan inte bilden på fästet för den vänstra fotpinnen stämma ty det bör vara en plåt likt MrBuells bild, sp, engagerar de tre aktersta skruvarna till transkåpan. Är det till -03 och upp, dvs gummiupphängd motor så kan ju fäst se ut som på din bild, ty då sitter det fäst u ramen bakom motorn.

Min vänstra fotpinne fästs genom att man fästet går in under hojen och skrivas fast i de två aktre/undre motorfästena under svingen.

LSL-verkar ju ha bra kvalle, jag har ju en LSL.styrdämpare, den har bara pajat en gång på två år. Det är rätt bra för att sitta på en vass hd.

Ironi?
Eller det kanske är bra på ett vibrerande vidunder? :D
Känslan och kvaliteten känns mycket bra i alla fall. Inget spel i länkaget för växelföraren trots normal växling.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top