Byggde en Antfarm idag ;)

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Vad fasen... är ni blinda allihopa!?

Det är KAMPMYROR, för bövelen!

FÖRBUD! NU!

;)

Mata dom med fiskmat, proteinrikt som dom kommer behöva för att inte bli kannibaler.

Helt bäst ;) Keep going with the ants :D Kolla vad som händer om du slänger in en daggmask :D

Muhahaha :rofl
http://www.youtube.com/watch?v=Yt72A75zriM
Vem äre som har postat den här kommentaren???

DanskeDieter
I know this old couple who had an ant farm, they once fed a moose to it and they ate it! It was a bigger farm though.
Then some weeks later they escaped and ate the old momma in the house, while she was sleeping.
So hey, don´t wanna scare you up but once they had the taste of blood they´re gonna go for it again (if you have the swedish killer-ants of course, ordinary ants is no problem)
So please make shure your container is tight and that children are kept under supervision.
/Dieter

Den bjöd jag på!

Bara att hoppas att någon annan hakar på och ger sig in i en diskussion.

Föffan kan du inte låta dem bygga klart med byggmaterialet de redan har! Tänk på att om du slänger ner massa material till dem, kan det bli fel i planeringen, ritningarna stämmer inte etc...byggfusk blir ett faktum!!

Du har har indirekt utsett dig själv till byggledare, är det någon som får betala konsekvenserna så är det du!

;) :tungan :banana

Om du bara har ett lufthål längst upp, var kommer dom länga pinnarna ifrån som inte var med från början? :va

Är det uber-myror alá Star Trek som replikerar egna pinnar?

Om du bara har ett lufthål längst upp, var kommer dom länga pinnarna ifrån som inte var med från början? :va

Är det uber-myror alá Star Trek som replikerar egna pinnar?

Genom lufthålet längst upp the size of the hole is aproxx like an snusdosa.

Edit: Faan va tråkiga dom är nu, är bara inne i stacken... igår var jag tvungen att ruska om buren ordentligt för å se om dem levde.... :gnissla och det gjorde dom ju Jäääävlar vad arga dem vart!

Jag får fixa någon form av lekpark till dem..

Genom lufthålet längst upp the size of the hole is aproxx like an snusdosa.

Edit: Faan va tråkiga dom är nu, är bara inne i stacken... igår var jag tvungen att ruska om buren ordentligt för å se om dem levde.... :gnissla och det gjorde dom ju Jäääävlar vad arga dem vart!

Jag får fixa någon form av lekpark till dem..

Klart dom blev arga, dom håller ju på o lagar nya små kr.. myror:mad: inga kan du störa dom då heller:tungan

haha, vilken rolig tråd..:D

Försöka få ihop en SH cup i Ant Wars..

Några små myrsamhällen i en större miljö sen ett par lådor öl (både till myror och man) sen borde man ha underhållning på hög nivå..

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...