Bygga sm?

En motard med sporthojs fälgar ser enligt min mening cp ut! Alldeles för smala! Sen ska det vara ekerfäljgar. Kostar väl 3000-4000 för begade, plus skiva och ok. Så har man råd, sure. Annars är det bara gasa.

Samma sak med de som sätter på gatdäck på en enduro/cross fälg. Ser SKIT fult ut då fälgen är så smal.

P-E skrev:
Samma sak med de som sätter på gatdäck på en enduro/cross fälg. Ser SKIT fult ut då fälgen är så smal.

Jopp, men funktion går före utseende :mattias
Har man inte råd så har man inte, eller, råd har jag, men kan inte motivera så dyra fälgar för mig själv känner jag ,inte värt det helt enkelt...

Alternativet är ju landsvägsdäck på endurofälgar, visst, inte så snyggt, men funkar fint o köra med på gata...

Tyvärr måste jag lägga Projektet på is eftersom min ekonomi inte stöder detta just nu... måste ta mig en rejäl funderare.. TRåkigt nog.. :död :(

BlueNinJa skrev:
Tyvärr måste jag lägga Projektet på is eftersom min ekonomi inte stöder detta just nu... måste ta mig en rejäl funderare.. TRåkigt nog.. :död :(

aja, men du får väl komma ner & glida med mej & steffo endå :) hörde att ni diskuterat det. :)

granath_ skrev:
aja, men du får väl komma ner & glida med mej & steffo endå :) hörde att ni diskuterat det. :)

Tackar Nu blev jag hedrad !;) Glida med Grabbarna hehe :tummenupp
Närå men det blir schyst det! Blir grymt nice! Får prata vidare på det grabbar! Men nu ska jag lägga mig så jag kanske kommer upp imorrn hehe :3freak
<--> <--> <-->
Och Förresten alla, tar gärna emot små och STORA bidrag till mitt projekt ;) :tungan
<--> <--> <-->

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck