Bygga om KTM 625 bak till 05:a?

Marron

Med mellanhoj..
Gick med
9 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC -05
Vill ha en KTM 625.. men jag tycker det är lite dyrt att köpa en ny 05:a... men jag tycker den är mycket snyggare bak än 04:an.. kan man bygga om den till 05:an?

Eller något annat man kan göra?

Tack

Hmm, har kollat effekt och så nu på de äldre modellerna...

Får ju inte köra dem på mellankort ändå :(

För lätta.

vaddå FÖR lätta..finns det viktbegränsning på kk oxo????
Ja vet kanske att frågan e kocko :kocko men själv har ja bara haft tungt kort...tog mitt kort när ja va 29

KTM Factory Rider skrev:
vaddå FÖR lätta..finns det viktbegränsning på kk oxo????
Ja vet kanske att frågan e kocko :kocko men själv har ja bara haft tungt kort...tog mitt kort när ja va 29

Ja, sorgligt med sant..

25 kw eller 0,16 kw per kg är det som gäller.

Undrade lite varför det inte fanns så många hojar i mellanklassen... men när det bara är Sverige som har de här skitlagarna är det inte så konstigt. Sverige är ju inget stort land heller.

Marron skrev:
Ja, sorgligt med sant..

25 kw eller 0,16 kw per kg är det som gäller.

Undrade lite varför det inte fanns så många hojar i mellanklassen... men när det bara är Sverige som har de här skitlagarna är det inte så konstigt. Sverige är ju inget stort land heller.

Men 05:an klarar gränserna.. men lite dyrt.. får se om jag hittar någon begagnad. Börjar komma ut annonser nu. :)

Jamen då får du väll strypa den mer än till 25kw....stryp den till 14kw elr nått....för du har väl ändå inte tänkt o köra strypt sen, så man kan man ju bara ostrypa den sen....=)

Uppmanar inte till o göra nått olagligt bara ger lite tips........=)

zpeppy skrev:
Jamen då får du väll strypa den mer än till 25kw....stryp den till 14kw elr nått....för du har väl ändå inte tänkt o köra strypt sen, så man kan man ju bara ostrypa den sen....=)

Uppmanar inte till o göra nått olagligt bara ger lite tips........=)
HAHAHAHA mkt bra tips....:-) Men Marron´s pappa vill INTE att lillpojken ska köra ostrypt..(läste i en annan tråd om det:-))

Men inte fan va 05:erna dyra Marron......83 000:- sedan sedvanlig prutmån å dessutom få du ett presentkort på 9000:- så tycker ja att man gör en kanondeal faktiskt... :tummenupp

jag e också inne på en 625:a! det där med strypning löser sig säkert =) :tummenupp

KTM Factory Rider skrev:
HAHAHAHA mkt bra tips....:-) Men Marron´s pappa vill INTE att lillpojken ska köra ostrypt..(läste i en annan tråd om det:-))

Men inte fan va 05:erna dyra Marron......83 000:- sedan sedvanlig prutmån å dessutom få du ett presentkort på 9000:- så tycker ja att man gör en kanondeal faktiskt... :tummenupp

Det stämmer...

Inte lätt när det är svårt :(

Sedan är kanske inte hojarna så dyra, men för en 18 åring är det inga små pengar om man säger så. Dock har jag pengarna :P

Sålde inte Lelles 05:or för 71k? :va

edit: vissa får ju ned 625:an till 75k här i Gbg eller hur Jonaz :D

Last edited:
Rasorblade skrev:
Sålde inte Lelles 05:or för 71k? :va

edit: vissa får ju ned 625:an till 75k här i Gbg eller hur Jonaz :D
Jo men det där ska vi hålla KÄFT OM härinne....fick det priset tack vare vissa omständigheter..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman