Bygga gokartbana

Mad Mike

Yxa
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
TL 1000R
Hej hojvänner.

Ska nu börja bygga en hyrkart bana på Herons parkering och behöver lite saker samt råd. Riv igenom garaget och bakhuvet efter grejjer och förslag så kanske det blir billigt att åka kart i sommar.
Har du något av nedanstående och vill sälja det till ett bra pris (eller kanske sponsra) så PMa mig..

Behöver: soffa, soffbord, drickakyl, Mp3 bilstereo, baslåda+högtalare, utemöbler, (hiss)wire+ wirelås, hjälp att trycka logga på kläder, gokartvagn, verktygstavla, små saker typ: arbets belysn,jeep dunkar, spillkärl, däckkrängare- gokart, krympplastpåsar (eller nån som vet vart man kan köpa såna), kassaskåp- modell mindre.

Sen var det råd jag behövde:
Färg (helst vit) som man kan måla på asfalt och som går att ta bort- vad heter och var finns den?
finns det vit krympplast på rulle? var?
Hur många bultar finns det i Ölands bron?
Någon som har kunskapen och pryttlar till att fixa ett elektriskt lås till en dörr, typ en "sylenoid" med en larmdosa till som man trycker på så att dörren låser eller låser upp sej.. fattar ni??
Tacksam för svar :Bugar
//Micke

Mad Mike skrev:
1/5 öppnar jag hyrkart på Heron Citys parkering i Kungens Kurva, kom dit och säg att du är medlem på sporthoj.com så får du åka LÄNGRE.

Jasså, kanske ska dra ihop ett gäng och stå och köa tidigt 1/5 där! Sen blir du ALDRIG av med oss... :D

Mad Mike skrev:
6 min 70 Euro eller ska ni gå hem nu??? :arsele :tungan

Kör du med Euro också. Så lätt blir man inte av med mig :hihi

(var fan ska man få tag i 70e nu då? :gnissla )

Häftigt, jag kommer :)
Jag ska kolla runt lite angående grejjor.

Dunkar kan jag fixa, 25 liter och då helt runda. Samma dunkar som bla VP-fuel använder sig av tror jag. Får jag lite gratisåka så ska jag nog kunna fixa fram 5-6 stycken till att börja med, kan fixa fler vartefter tiden går.

Vem på Sporthoj kommer ha varvrekordet när det stänger efter sommaren??

Jag kommer ut och gör ett försök någon dag så klart :D

Snälla :Bugar säg att vi som har minimotor på SH får komma en dag och köra en dag

Liwa1 skrev:
Vem på Sporthoj kommer ha varvrekordet när det stänger efter sommaren??

Jag kommer ut och gör ett försök någon dag så klart :D

Snälla :Bugar säg att vi som har minimotor på SH får komma en dag och köra en dag

Ja det är klart att vi måste fixa en minimoto dag ,eller kanske em- kväll, fast ni får vänta tills jag har råd att köpa en egen..

Mad Mike skrev:
Färg (helst vit) som man kan måla på asfalt och som går att ta bort- vad heter och var finns den?

Vad var det såndär krita heter som man använde när man ritade Nigger, Nogger eller Rutan rutor. (Inte mening att vara rasistisk eller dylikt men vi kallade spelet för nigger eller nogger. Och det var innan vi visste vad det betydde)

Kritsten? Kan det ha hetat så?
Det måste ju vara fullt tillräkligt för att rita en gocartbana? :hihi

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna