Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jimp skrev:tjena känner mej jävla sugen på å bygga en fighter
tittat lite på CBR 900 RR -92 och Suzuki GSX 1100R-91
vad har ni å säga om dom cycklarna?![]()
nån som har nå bilder på dom 2 så man kan se hur det kan se ut
DR-Zätare skrev:Riv bort kåporna och släng på ett crosstyre på din nuvarande Gixxer istället så har du en hårdrocksfighter direkt!![]()
//Eric
35000Jimp skrev:hittade denna på blocket men är inte 41000:- lite mycket?
http://www.blocket.se/view/5256504.htm
vad ska man max ge tycker ni?
Jimp skrev:tänkte höra hur mycket skiljer sig en GSX1100R 91 mot en 95 är det nå större
skillnader?
Lobo Gixxer skrev:den ultimata fightern består av en tidig 750R ram och en fläskig 1100R motor monterad åxå då förstås från sent 80.
750R 85-87 är iofs lite mer spagetti i ramen, men det har ju sin tjusning det åxå.
Försöker få polaren Panos att savea ihop lite cash till en 1100R motor å trycka i sin fighter, å jag tror inte han är speciellt svårövertalad....![]()
FAN VA SNYGG!Tysken skrev:Hell yeah! 1109 i spaghettiramen är jävligt kul och intressant![]()
Säg till Panos att han även tjänar en hacka på att sälja sin gamla 749cc till någon som inte vet bättre så bytet behöver inte bli alltför kostsamt![]()
hur stor skillnad är det på 750 å 1100 ramen då?Tysken skrev:Hell yeah! 1109 i spaghettiramen är jävligt kul och intressant![]()
Säg till Panos att han även tjänar en hacka på att sälja sin gamla 749cc till någon som inte vet bättre så bytet behöver inte bli alltför kostsamt![]()
Jimp skrev:tänkte höra hur mycket skiljer sig en GSX1100R 91 mot en 95 är det nå större
skillnader?
Tysken skrev:Hell yeah! 1109 i spaghettiramen är jävligt kul och intressant![]()
Säg till Panos att han även tjänar en hacka på att sälja sin gamla 749cc till någon som inte vet bättre så bytet behöver inte bli alltför kostsamt![]()
Perfekt om man ska bygga fighter då alltså eftersom man brukar ligga och köra mellan 250-300km/hSlangan skrev:Med några moddar och en omdrevning är det inga problem att pressa upp
den i 290 i mätarfart.Kanske tom 300 om man är byggd som en gp-förare.
Jimp skrev:hur stor skillnad är det på 750 å 1100 ramen då?
är det svårt att hitta en fin 1100 motor och passar dom direkt i 750 ramen?
Lobo Gixxer skrev:He he he! Japp, de e mycket intressant![]()
Ere din fighter på bilden?
Har sett den på annons i tidningen MC Gallerian.
Hur som helst, äckelfet e den![]()
Jimp skrev:hur stor skillnad är det på 750 å 1100 ramen då?
är det svårt att hitta en fin 1100 motor och passar dom direkt i 750 ramen?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |