SirWankalot
If you can eat it, you can
Hmm, undrar om det är svårt att bygga bort den otroligt
fula avgasrörsklumpen som S2 och S4 har i vanliga fall?
Denna killen/tjejen verkar ha lyckats:
http://www.ducatistockholm.se/beg/s2r800_sv-05.jpg
Någon Ducce-guru som har en fundering?
Borde inte dB blir sjukt olagligt om den bara tas bort helt enkelt?
fula avgasrörsklumpen som S2 och S4 har i vanliga fall?
Denna killen/tjejen verkar ha lyckats:
http://www.ducatistockholm.se/beg/s2r800_sv-05.jpg
Någon Ducce-guru som har en fundering?
Borde inte dB blir sjukt olagligt om den bara tas bort helt enkelt?