~Settan~
Bjärven -det är jag!
chrilla skrev:Aldrig spelat Sonic - the hedgehog?
Nä... Men jag spelar UT

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
chrilla skrev:Aldrig spelat Sonic - the hedgehog?

~Settan~ skrev:

Ska den blåa föreställa en igelkott? Han är ju muterad isåfallJoUh skrev:

~Settan~ skrev:Ska den blåa föreställa en igelkott? Han är ju muterad isåfall![]()

JoUh skrev:Sonic!! Igelkottarnas igelkott!![]()

~Settan~ skrev:Ursäkta då!![]()
Jag har missat han. Men jag känner igen den muterade nu, men jag känner inte han nåt. Han räknas iallafall inte som en hoppande och attackerande igelkott eftersom han är muterad och blå![]()

JoUh skrev:...räknas inte....*mumla*
![]()
~Settan~ skrev:Kommer den muterade och attackera mig på gräsmattan så räknas han, men inte innan dess!![]()
(Nu anföll John Blund, g´natt.)
Långa farbron skrev:- Rent teoretiskt skulle en rabiessmittad dansk fladdermus ha kunnat ta sig till Påarp och dött där. Eftersom igelkottar är asätare skulle den ha kunnat bli smittad på det viset, säger Julia Österberg, smittskyddsveterinär.
- Men det är mera troligt att den hade en hjärntumör eller något hormonfel.
![]()
![]()
~Settan~ skrev:Men jisses! En kampigelkott? Hade ärligt talat ingen aning om att en liten kotte kunde både rusa, attackera och hoppa. Alla igelkottar vi stöter på kurar bara ihop sig, vill också träffa på en hoppande igelkott!![]()
GuW skrev:Lite sent svarat kanske, men en dag när jag skulle till jobbet hittade jag en igelkott på gräsmattan, tuggandes på en fågel.
En kompis till mig som är väldigt bevandrad i djurs beteende, och dessutom ruggigt grym på att teckna ritade upp ett troligt händelseförlopp:
~Settan~ skrev:Nä... Men jag spelar UT![]()
. Själv så har polarna lurat på mig det eländet för ett tag sedan. Ställer du upp på en match???
GuW skrev:Lite sent svarat kanske, men en dag när jag skulle till jobbet hittade jag en igelkott på gräsmattan, tuggandes på en fågel.
En kompis till mig som är väldigt bevandrad i djurs beteende, och dessutom ruggigt grym på att teckna ritade upp ett troligt händelseförlopp:

Zeb_Macahan skrev:De har också träffat på en kampigelkott

KaliZ skrev:Skojar du??? En brud som lirar UT finns det?. Själv så har polarna lurat på mig det eländet för ett tag sedan. Ställer du upp på en match???
![]()
//KaliZ
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu