Busted!!!!

kraschandburn skrev:
2580071 Bajsar älgen i skogen?
Ja, men vem fan bryr sig.

Måste man ha blinker?
Ja, men vem fan bryr sig.

Jag kör med blinkers för att jag inte vill bli påkörd av någon annan.
Om någon annan väljer något annat så är det upp till dem!!

Visst någon annan som kör utan blinkers svänger framför dig och du kör in i sidan på denne, men det gör ju inget för du bryr dig inte, du dog.:va

Mc-Krille skrev:
2580097 Visst någon annan som kör utan blinkers svänger framför dig och du kör in i sidan på denne, men det gör ju inget för du bryr dig inte, du dog.:va

Har du hört talas om att någon svängt 90 grader i 150km/h och blivit påkörd bakifrån?
Har du hört talas om att hålla svstånd?
I samhället ok. Men dö, ja kanske men otur.
Om en mc står vid en T-korsning och ska svänga så ser du inte hans blinkers ändå. Jag är FÖR blinkers men kan inte fatta att klagar.
Finns hundratals filmer på sporthoj om bakhjulskörning och bus i trafiken
och alla WOWWW men köra utan blinkers......AJA BAJA!!

lorkan skrev:
2579241 Ja, självklart får dom det. Och jag får kommentera vad jag vill. I just såna här trådar får jag vara hur dryg jag vill, och det tänker jag vara också.

Konstigt att inte blivit hotad/fått spö, så som du lägger dig i överallt

_sophie_ skrev:
2580238 Alla motorcyklar har inte blinkis och det är inget man alltid måste ha heller.

Hmm något säger mig att du inte har läst hela tråden!:huvet

Rammstein skrev:
2579027 Hoppas bara du hoppade över kapitlet: polismans tecken. Annars lär det inte bli en lång hojsommar med en superduke:D

Hmm vad hette det sa du? Jag trodde att, när dom viftar upp och ner på handen så vill dom att man ska ta upp den på slangen. Har jag fattat allt fel eller? :confused:

Last edited:
Jag har hört att man får köra utan varken lyse fram eller bak, Bara man har ficklampa i mobilen..... Sen sa en kompis att man får köra hur snabbt man vill bara man följer hastigheten förbi skyltarna.....

:corn :corn :corn :corn :corn

Olofius skrev:
2580316 Jag har hört att man får köra utan varken lyse fram eller bak, Bara man har ficklampa i mobilen..... Sen sa en kompis att man får köra hur snabbt man vill bara man följer hastigheten förbi skyltarna.....

:fakta :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt :D :D :D

Olofius skrev:
2580316 Jag har hört att man får köra utan varken lyse fram eller bak, Bara man har ficklampa i mobilen..... Sen sa en kompis att man får köra hur snabbt man vill bara man följer hastigheten förbi skyltarna.....

:rofl

kraschandburn skrev:
2580132 Har du hört talas om att någon svängt 90 grader i 150km/h och blivit påkörd bakifrån?
Har du hört talas om att hålla svstånd?
I samhället ok. Men dö, ja kanske men otur.
Om en mc står vid en T-korsning och ska svänga så ser du inte hans blinkers ändå. Jag är FÖR blinkers men kan inte fatta att klagar.
Finns hundratals filmer på sporthoj om bakhjulskörning och bus i trafiken
och alla WOWWW men köra utan blinkers......AJA BAJA!!

Du säger att du är för blinkers, och nyss sa du att du inte bryr dig vart tog logiken vägen? Väx upp grabben och alla andra som tror trafiken är en lekstuga.:rolleyes:

Olofius skrev:

...skriver trådstartaren :huvet

Fan rätt åt er att ni fick böter :arsele

Var är moderatorerna :va

Klassiskt fall av motardavund.. :D

Du kan bara tänka dig var Freud skulle ha sagt.. :va

Du skulle erbjudit honom att provköra? :rolleyes:

Nåja.. nya friska tag till nästa säsong :yoparty

Olofius skrev:
2576288 Min hoj har inga blinkers, Köpte den sådan och tyckte det va jääligt rått utan så jag sket i dom..... (Där fick jag)
Snacka med Henke i skolan idag, han var i alla fall nöjd med att han inte följde med. :D
Då hade ju polisen fått lite mer fikapengar.

Lundberg skrev:
2580280

Hmm vad hette det sa du? Jag trodde att, när dom viftar upp och ner på handen så vill dom att man ska ta upp den på slangen. Har jag fattat allt fel eller? :confused:

Japp, och hur man beter sig när dom blinkar med den röd/blåa lampan i fronten, ingår i allmänbildningen :tungan

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back