Busrunda runt lund?

chukabowa skrev:
2059258 Ja e det nån som e sugen? Jag e sugen som fan. Har varit ute o fixat lite bilder men min privata fotograf e inte lika bra som anton :) ( http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=99679 )
Plats o tid planerar vi när fler än jag vill köra :3freak

1. Thomas
2.
3.
4.

kom igen nu Stefan o Richard.... så jävla kallt e det inte

NEJ, sticker till norge och åker snowboard... och min bakdämpare gick sönder i söndags efter hopp

Mr R skrev:
2059273 NEJ, sticker till norge och åker snowboard... och min bakdämpare gick sönder i söndags efter hopp
men du ska väll inte va i norge hela våren o sommaren??? o varför pajar din hoj hela tiden :huvet

chukabowa skrev:
2059258 Ja e det nån som e sugen? Jag e sugen som fan. Har varit ute o fixat lite bilder men min privata fotograf e inte lika bra som anton :) ( http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=99679 )
Plats o tid planerar vi när fler än jag vill köra :3freak

1. Thomas
2.
3.
4.

kom igen nu Stefan o Richard.... så jävla kallt e det inte
närsomhelst efter den 25april/9maj så är jag med på allt som har med att köra att göra

chukabowa skrev:
2065371 jaha... så den ska gå isönder.. då måste det va nått fel på min då ju. får höra med jonta vad han tror e felet :tomten

chukabowan, vad har du för däck på? om du är sugen på grusbus runt lund imorgon så är jag på.. jag kan allt efter 12.00 hör av dig vid intresse

LV går också bra men gärna 50-70 vägar.. pallar inte med att varva babyxrn

Last edited:
kowal skrev:
2066114 chukabowan, vad har du för däck på? om du är sugen på grusbus runt lund imorgon så är jag på.. jag kan allt efter 12.00 hör av dig vid intresse

LV går också bra men gärna 50-70 vägar.. pallar inte med att varva babyxrn
nä inget grus... inte än i alla fall... har slicks på :3freak

Filma lite också!! :) själv e jag bakis så det blir nog inget åkande idag tyvärr :fyllisar

JiMpA skrev:
2069232 Filma lite också!! :) själv e jag bakis så det blir nog inget åkande idag tyvärr :fyllisar
tyvärr blev det inget kört idag... blev tvätt däremot. så nu e den skinande ren igen.Har jajat ena blinkersen... o så har kicken trillat av utan att jag märkt det :3freak

Bifogat

• IMG_2547liten.JPG
    IMG_2547liten.JPG
    110.4 KB · Visningar: 56
  • IMG_2551liten.JPG
    IMG_2551liten.JPG
    109.3 KB · Visningar: 64
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back