Buskväll.

Vilket skit! nä tror nog inte häller det var oss dom var ute efter.... jaja man får tacka för en grymt rolig kväll :D jävligt roligt med så mycket folk! Riktigt skoj när alla ställer upp! nu sover man gott i kväll iaf :tummenupp... Grym uppvisning Mike ser riktigt gött ut! Även ALLA andra, fan finns juh grymmt med slangare i gänget! Keep up the good work!:yoparty

Last edited:
Vilket skit! nä tror nog inte häller det var oss dom var ute efter.... jaja man får tacka för en grymt rolig kväll :D jävligt roligt med så mycket folk! Riktigt skoj när alla ställer upp! nu sover man gott i kväll iaf :tummenupp... Grym uppvisning Mike ser riktigt gött ut! Även ALLA andra, fan finns juh grymmt med slangare i gänget! Keep up the good work!:yoparty

Tråkigt att jag missade allt, men jag jobbade till kl 22... får komma ut nästa gång.

Hehe, inte tror ni väl att polisen sitter och läser på sporhoj...
Varför stog dom inte på industri 19.00 då och plockade in oss?
Nä, nu får ni ge er, dom har väl ett jobb att sköta och kan väl vara i timrå och spana ändå!

Skit man jobbar kväll hela veckan.

Ska vi köra en kväll till helgen? Om vädret tillåter.

blir nog samma ikväll! mike hade fixat någon som skulle filma :D så det blir ut och spöskiten ur kawan igen :D

Jaså, det blir åka idag med?

Blir nog meka yzf med berra ikväll, måste ju få igång den! Men man kanske hinner dit en sväng och kolla lite.

OBS! Bli inte rädd om jag dyker upp med en civilliknande volvo på området! Det är INTE polisen!:tummenupp

Jaså, det blir åka idag med?

Blir nog meka yzf med berra ikväll, måste ju få igång den! Men man kanske hinner dit en sväng och kolla lite.

OBS! Bli inte rädd om jag dyker upp med en civilliknande volvo på området! Det är INTE polisen!:tummenupp

DU är juh sjuk du HAHA:tuttar

fan va kung. ska vi samlas vid ok/q8 eller va de nu heter där john jobbar ??? typ kl 19 ???

Kan vi göra surra lite skit en stund mike skulle komma vid 19:30 men dom som vill åka dyk upp vid 1900-1930 på ok timrå! :yoparty

Last edited:
Jag satte kameran på laddning precis nu, jag kommer ner till några minuter senare än 19...

Är det ok?

Får tacka för en GRYMT rolig kväll igen! Tack som fan F0XX för fotandet :D

Tack själv grabbar! Jag håller på att fixa så ni kan dra ner bilderna från ett ställe... alla är oredigerade. Jag ska försöka hinna med och redigera dom bästa och lägga upp igen.

Eftersom att resterande grabbarna kom så sent är det jäkligt mycket bilder på en grön kawwa 636...

Jag är alltid på att fota om jag har tid, det är bara roligt! Vi måste ta några fler repor nån dag då det är ljusare... alternativt får vi sno ett dieselaggregat och koppla in lite bygglampor :D

Jag slänger upp länken till bilderna så fort allt är klar.. det kommer att vara en .rar fil på ca 400mb

3121965 Tack själv grabbar! Jag håller på att fixa så ni kan dra ner bilderna från ett ställe... alla är oredigerade. Jag ska försöka hinna med och redigera dom bästa och lägga upp igen.

Eftersom att resterande grabbarna kom så sent är det jäkligt mycket bilder på en grön kawwa 636...

Jag är alltid på att fota om jag har tid, det är bara roligt! Vi måste ta några fler repor nån dag då det är ljusare... alternativt får vi sno ett dieselaggregat och koppla in lite bygglampor :D

Jag slänger upp länken till bilderna så fort allt är klar.. det kommer att vara en .rar fil på ca 400mb
Jag vet av en kille med cykel som kan frakta dit dieselaggregaet på sin pakethållare, han är van!

Kör med tv-apparater där bak hela dagarna! :yoparty

bilderna kommer att ligga på http://paxi.myftp.org

07-08-21.rar heter filen

Peace out gonatt!

Suveränt! :)
Väntar med spänning på dom.

Tack alla för en rolig kväll. Kul att det var så många där.
Nu ska jag vila kroppen lite så man orkar med samma sak imorgon. :yoparty

Förresten.. har någon en billig godkänd endurolampa till salu?
Eventuellt kanske ett byte mot en silvertejpad moppelampa +pengar? :rolleyes:

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...