Soderlund1
Yrkesmördare
JA jag fick banga, efter hemkommen i går med ett däck som gått 230mil på en vecka så var det våldsamt platt och slitet
men vi kan väl ta en till kväll här med lite bättre väder.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har inte du TVÅ hojjar....3102776JA jag fick banga, efter hemkommen i går med ett däck som gått 230mil på en vecka så var det våldsamt platt och slitetmen vi kan väl ta en till kväll här med lite bättre väder..
![]()
ja absolut! ska vi ses där i morgon kväll? stunta lite! rycka av styret![]()
Ät en glass för mig också å bjud surkarten på något riktigt sött så kanske han blir lite muntrare3117626Blir glass på plattan då!
Näe, var bland dom sista som for därifrån, så timing på hög nivå för att han skulle få syn på mig... Men man får vad man förtjänar, karma tror jag det kallas! Var rätt mkt drag här i Timrå nu, en bil som stanna mig, en till strax framför som hade stannat några mopeder och sen så kallade dom in nån fler medans jag satt i bilen och var så snäll å sa vad jag hette osv...3119210Men va f-n! Drog du strax efter mig då Tarasus?
Var ju dock inte oss dom var ute efter, bara så att jag "råkade" dra till mig lite onödig uppmärksamhet... Men det är bara att resa sig å komma igen3119273OBS Vi ses på industriområdet i timrå istället! meningslöst att åka till stan för oss som bor här ps passa polisenSom Soderlund skrev.
Ge f-n i att skriva vart ni ska.
Ja säger bara...vad var det jag sa!
Men tycker synd om dig iaf.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|