Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Benny busee skrev:2643940Coolt ni/du kör ju vid Öjebyn där bor min frugas syrra med familj.
Tänkte bara om ni undra så slipper ni fundera mer på det.
Cool film annars är det du som åkte runt med fighter r1an för något år sen?
Ingoberra skrev:2652314Kör du som en idiot jämt eller bara när du filmar för fortsätter du och kör sådär så kommer du nog att sitta i sidan eller i grillen på en bil förr eller senare. 150 knyck på 50 sträcka är ju ganska omoget samt att du ger alla som kör sporthoj dåligt rykte. Det är vad jag tycker iaf. Verkar bara vara jag som har den åsikten.
Ingoberra skrev:2652314Kör du som en idiot jämt eller bara när du filmar för fortsätter du och kör sådär så kommer du nog att sitta i sidan eller i grillen på en bil förr eller senare. 150 knyck på 50 sträcka är ju ganska omoget samt att du ger alla som kör sporthoj dåligt rykte.
Ingoberra skrev:2652314Kör du som en idiot jämt eller bara när du filmar för fortsätter du och kör sådär så kommer du nog att sitta i sidan eller i grillen på en bil förr eller senare. 150 knyck på 50 sträcka är ju ganska omoget samt att du ger alla som kör sporthoj dåligt rykte. Det är vad jag tycker iaf. Verkar bara vara jag som har den åsikten.
jeber skrev:2652622bra kvalite på filmen både bild och kör messigt![]()
hade varit rolligt med med mer filming av annan person med än bara tankkamera annars skit bra![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |