BUSHRACERS PITEÅ filmen e klar

Babar skrev:
Imponerande bakhjulskörning.. :Bugar

Vad är det för musik ni lagt på??

de är judas priest,system of a down,cradle of filth,dimmu borgir,twisted sister med -ride to live love to ride- :yoparty

ÅKE skrev:
de är judas priest,system of a down,cradle of filth,dimmu borgir,twisted sister med -ride to live love to ride- :yoparty

gaad damn, med sån bra musik måste jag nog plåga mitt modem till o tanka filmen hähä :P

Fyfan vilken bra film och musiken gör detta till en av de bästa filmerna här på sporthoj.com

Jag säger bara :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

You've got to riiiiiide tooo liiiiive, liiiiiive tooo riiide. feeeeel thee flames, buuurn inside
:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Heheh,

Jag kommer från Piteå så jag kände igen de flesta vägsträckorna. Ser förbaskat kul ut. Duktigt kört!

Niclas Lindström

Det var en härlig film. Ni är ruskigt bra på att köra bakhjul.
Mina favoritscener var när ni åkte bakhjul över back-krönet på fel sida vägen :yoparty samt när ni låg och höll stumt under en lång sträcka i skogen.

Vad är det för hoj som kameran var monterad på? Det kan inte var mycket glädjemätare på den hojen direkt.

Är ni inte skraja för djur när ni ligger och kör så där fort ute i skogen? Jag har drabbats av lite djurnoja på sista tiden.

Ett tipps Använd Opera.

Kan ni både pausa och återuppta nerladdningarn (utan att börja om från början) och skulle datorn krascha kmr opera automatiskt ihåg vilka sidorn ni varit inne på och frågar om du vill starta upp dom.
Samt mycket mera bra funktioner.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...