Bush Vs.Kerry Inatt..

Jag tror iaf Kerry skulle vara bättre för det Amerikanska folket.Bush har sänkt USA mer än innan,hans fatala ovetande har kostat folket miljarder.Kerrys politik går mer ut på att bygga upp samhället igen,göra det bättre för låginkomstagare mm.
 
twinner skrev:
...göra det bättre för låginkomstagare mm.

Medelklassen är det väl ändå? Fattiglapparna verkar ingen av dem bry sig om, det har inte framkommit i debatterna i alla fall. (Har inte sett nattens).
 
Markus skrev:
Jaha, då får du än en gång uppleva känslan av att ha fel då.

Ajdå, andra gången! :rolleyes:

Men du får samtidigt ta det som ett tecken på hur tydlig du är i ditt ställningstagande..
Vet bara att du är långt bort på högerkanten(nej, jag ska inte definiera höger-vänster) att jag inte riktigt vet hur det ser ut där... Tyckte du skulle få förklara det för mig någon dag!
 
korvgubbe skrev:
Men du får samtidigt ta det som ett tecken på hur tydlig du är i ditt ställningstagande..

För det första så anser jag visserligen inte att kapitalist är någonting man kan vara trogen eller inte, antingen är man kapitalist - eller så är man inte kapitalist. Alla som äger aktier, kapital, bostad, pensionssparar etc etc är kapitalister eller presumtiva kapitalister vare sig de vill eller ej., det är inte en åsikt - det är ett förhållande.

korvgubbe skrev:
Vet bara att du är långt bort på högerkanten

Vet jag inte om jag skulle hålla med om, men låt gå.

korvgubbe skrev:
(nej, jag ska inte definiera höger-vänster)

Det var det du inte kunde när jag bad förut va? Det ringer någon klocka nu... :tungan

korvgubbe skrev:
Tyckte du skulle få förklara det för mig någon dag!

Gärna det.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top