Bush eller Kerry? Om sporthojsfolket får bestämma.

Vem hade du röstat på?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Var snälla och rösta bara. Inga hatdiskussioner eller påhopp. Är bara lite intresserad. Med tanke på att vi är ganska många här. :banana

EDIT: Ah, ni får gärna säga nåt hehe: Jag kan börja.

Det verkade vara ett jämnt val iaf?

Last edited:
Backblade skrev:
Det verkade vara ett jämnt val iaf?

Neeheeej du. Det är inte mång utanför USA som gillar bush.
Kan sätta 100:- på att Kerry vinner SH.com valet :D

The-PatriX skrev:
Neeheeej du. Det är inte mång utanför USA som gillar bush.
Kan sätta 100:- på att Kerry vinner SH.com valet :D

Vad är sh.com?

Edit:

Doh! :huvet

Last edited:
Bush, Kerry är ingen ledartyp. Kerry är lugn och balanserad tom rolig någon enstaka gång men inget president ämne. Bush är en tydlig ledare, sen kan man verkligen diskutera hur smart det var att starta krig på eget bevåg... Helst någon annan än dem två, Reagan är ju inget alternativ längre tyvärr... :D

Tillägg: sh.com kan inte förklaras det måste man bara veta :tomten

Hur många håller på kerry för att dom tycker att han är bra, och hur många håller på han bara för att dom tycker bush är dålig? Måste erkänna att jag själv hör till dom sistnämnda.

TurboJugend skrev:
Hur många håller på kerry för att dom tycker att han är bra, och hur många håller på han bara för att dom tycker bush är dålig? Måste erkänna att jag själv hör till dom sistnämnda.
Jo, men det handlar också om de bakomliggande partierna. Hur många svenskar tycker t.ex. att republikanernas gamla konservativa värderingar hör hemma i ett modernt samhälle?

mb skrev:
Jo, men det handlar också om de bakomliggande partierna. Hur många svenskar tycker t.ex. att republikanernas gamla konservativa värderingar hör hemma i ett modernt samhälle?

Jag tror att deras "moderna" system att rosta pa paverkar utfallet ngt.

Jag har en MYCKET bra instruktionsfilm pa hur det fungerar har sa om nagon vanlig sjal har 1Mb utrymme over som man kan lanka till sa kan jag skicka over den via ICQ, MSN eller mail. :Bugar

//Jonas

mb skrev:

Oj, oj... en tråd som får mig att minnas de senaste dagarnas besvikelser. :(
Jag tror att Bush o Repparna vann på frågor som de hyper-höger religiösa håller högre än världsfrågor, bla tryck ner kvinnors val och homosexuellas rättigheter.
Amerikanare har en förmåga att tro att de inte behöver bry sig om va resten av världen tycker o tänker.... "kriget e ju så långt borta o Bush säger ju att han har det under kontroll... " :kocko
Hmmm... men vad vet jag!?
Tackar gör jag iallafall för att Cheney inte var "Överste-Republikan"... Då hade jag o alla andra utlänningar, samt oliktänkande fått fly landet inom 24timmar... :brinnerup Dvs, Det kunde ha varit värre.

ps, bor i usa just nu...

Edit: de gör visst "lugn" oxå... :hej

Last edited:
Dom som inte är insatta och väljer att enbart lyssna på svensk media lär aldrig rösta på bush.

Domifuling skrev:
Dom som inte är insatta och väljer att enbart lyssna på svensk media lär aldrig rösta på bush.
Ok, vilka utländska källor menar du att man måste konsultera för att bli "insatt"?

Domifuling skrev:

Då måste jag undra: hur blir man insatt? Genom att titta på CNN, FOX och läsa USA Today?

i all svensk media så tas bara allt som dåligt med bush upp. Han framstår ju som en jävla grönsak som inte klarar av nånting överhuvudtaget. Så dålig fattar ju alla att han inte är.

honkiie skrev:
i all svensk media så tas bara allt som dåligt med bush upp. Han framstår ju som en jävla grönsak som inte klarar av nånting överhuvudtaget. Så dålig fattar ju alla att han inte är.
Jo, det kan vara sant. Han är en ruskigt duktig politiker (vilket iofs inte säger så mkt... även hitler var suveränt begåvad så sett).

Sen är det väl inte bara specifikt bush, bland framstående politiker, som framställs som "grönsaker". Jämför med medias bild av göran persson tex.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back