Buset på vägarna!????

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Buskul kört!

Kom att tänka på detta efter jag kikat på badass gubbarnas nya rulle :D

Varför blir det nästan alltid sådant j.vla liv när sådant här visas. Visst, man ska visa hänsyn i trafiken osv, osv........

Jag och en polare diskuterade detta häromdagen. När vi var yngre till åren och det var föräldrarna som fortfarande körde bilen till fotbollsträningen. Visst mötte man väldigt ofta ett glatt gäng, minst någon på bakan eller en annan som vred på rullen lite extra hårt vid omkörningen.

Som liten grabb kändes fotboll rätt blasé i jämförelse med detta fria och fräcka beteende. Kan säga att en stor del av dessa människor fick mig att falla helt på knä för motorcykelåkningen, amen. Tack till er! :tummenupp

Försvarar jag det beteendet, ja troligtvis. Det lättar ju upp hjärtat en hel del när man idag kan se detta sällsynta fenomen på våra gator.

Det är ju idag till och med rätt sällsynt att se ett gäng sporthojar tillsammans öht....

Bara kromslädar me för långa fransar, tamejfan överallt!

- Men det kan ju hända så mycket när man flyttar gränserna!!......

Vill fan inte veta hur många pundare, dagen efter, körkortslösa, äldre som inte är tillräckligt vassa i kroppen längre, som jag mött efter mina 15 år i trafiken. Tack och lov har jag aldrig varit med om någon olycka så jag kanske inte har helt torrt bakom mig...Vad vet jag?

Så, äntligen fick jag tummen ur och ordet fritt. Antagligen kommer la detta spåra ur som vanligt :rolleyes:

Vad tycker ni.....?

Last edited:
Ja det är illa det här...Blir svett när man tänker på all buskörning man lyckats åstadkomma..Stackars medtrafikanter säger jag bara..

Men nu var det inte därför jag vaknade så nedrans tidigt på möra. Det var annat som hjärnan bearbetar för fullt just nu :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul