rollex
Guest
Är det ngn som vet, om det finns ett friläge i hayabusan mellan 3-4 växel ? eller mellan 4-5 mman ??? Har hänt nu ngr. ggr. att får plötsligt friläge där... Eller håller lådan på och ge sig ??? Inga oljud, annars funkar bra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misstänkte nästan att ingen här vet.... men var ju tvungen att testa...rollex skrev:2143717Är det ngn som vet, om det finns ett friläge i hayabusan mellan 3-4 växel ? eller mellan 4-5 mman ??? Har hänt nu ngr. ggr. att får plötsligt friläge där... Eller håller lådan på och ge sig ??? Inga oljud, annars funkar bra...

jodå ibland så infinner sig ett slags friläge på min åxå men mellan 5-6 men de e inget att oroa sig för har jag förståttrollex skrev:2145976Misstänkte nästan att ingen här vet.... men var ju tvungen att testa...![]()
säkert fullt normalt.rollex skrev:2145976Misstänkte nästan att ingen här vet.... men var ju tvungen att testa...![]()
Tackar er grabbar av hela mitt hjärta !!!
Hörs och syns Richard och h01hmt !!! Busa forever !!! 
det var så lite så, årsmodell?rollex skrev:2146042Tackar er grabbar av hela mitt hjärta !!!
Har nästan fått hjärt-infarkt här, när jag tänkte på att lådan håller på att ge sig... Nu minns jag att båda gångerna var det faktiskt mellan 5 och 6 växel... Samma läge hade jag på min blackbird ... Lite konstigt att man ska ha friläge där..
Hörs och syns Richard och h01hmt !!! Busa forever !!!
![]()
Har en -00. Rullat 3.200 mil.h01hmt skrev:2146057det var så lite så, årsmodell?
min har som sagt ett litet friläge mellan 5 å 6, samt låter lite skumt i kopplingen (iaf vad jag tycker). men det ska tydligen också vara "normalt".rollex skrev:2146061Har en -00. Rullat 3.200 mil.![]()
Min koppling känns skitbra... Ja me har plågat min som ett svin..heh... Det var därför j v lite rädd för lådan...h01hmt skrev:2146094min har som sagt ett litet friläge mellan 5 å 6, samt låter lite skumt i kopplingen (iaf vad jag tycker). men det ska tydligen också vara "normalt".
Den funkar dock kalas. Hur är din koppling?
Hojen går som ett j-vla rakethelvete och idag drog jag upp den riktigt mycket på bakhjulet för första gångenvet inte om detta kan vara ett litet resultat av mina nymonterade tailrisers. Mycket nöjd

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |