twinner skrev:Du finns inte på riktigt..![]()
Jag tror att det är så.
Igår R1POWER nu V-Gurra, några har tråkigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
twinner skrev:Du finns inte på riktigt..![]()
V-Gurra skrev:Missade ni Görans ypperliga länkar![]()
Men Busan har fler hästar och en bana består av några få kurvor och massor av rakor!
/VG
Som folk nog tror, V-gurra är ett troll, antingen är han någon ordinare medlem som försöker vara rolig eller bara nån som reggat sig för att driva med folk, läs gärna hans tidigare inlägg så får du helheten klar för dig.Magnus skrev:Läset du överhuvudtaget mer än du vill läsa. Inse fakta att det finns hojjar som är MYCKET bättre för banåkning.
Magnus skrev:Saxat från länken:
Helt klart går det bra, men man får inte ha några ambitioner att hänga med GSXR 1000 och liknande, det är den helt enkelt för tung för. Bromsarna pallar inte och nedläggningsvinkeln räcker inte-kåpan skrapar.
Men har man önskemål om att tillhöra de snabbaste på bana bör man nog välja något annat, och låta Busan briljera där den är kung: på landsvägen.

V-Gurra skrev:"Till min förvåning fick jag höra att nya bromsok inte alls behövdes. Dom som satt original va alldeles utmärkta."
Visst inser jag att det finns hojar som är bättre på bana än Busan, men jag tror det till stor del beror på körstil. Jag är van att hänga ganska så mycket så det passar nog mej ganska så bra. Snabbast kommer jag aldrig att bli, det är jag för gammal för. Men hänger med, det kommer jag att göra
Vänligen
V-G
Micke_Lindstrom skrev:Kör dom inte en "Hayabusacup" i Japan?
Jepp, men om man kan köra banracing med framhjulsdrivna bilar så kan man gott ha en hayabusacup också.OLJEKYLD GSXR skrev:Jodå, men det finns en anledning till att det är en egen cup.....
Men den var snyggMulles skrev:Lite klumpigt kanske...
V-Gurra skrev:Visst inser jag att det finns hojar som är bättre på bana än Busan, men jag tror det till stor del beror på körstil. Jag är van att hänga ganska så mycket så det passar nog mej ganska så bra. Snabbast kommer jag aldrig att bli, det är jag för gammal för. Men hänger med, det kommer jag att göra
....
Vänligen
V-G

sege skrev:HESTAR ÄR ALT! Busa med turrbo viner lett på bana!
Män glöm inte turrbon, då komär du sistt!
*kJAmiZ*Goodstuff skrev:Det bästa som finns på en bandag är folk med hojar som går fort rakt fram.
Parkera i kurvan för att sedan ladda satan ner för rakan innan man parkerar i näösta kurva. Skitkul att försöka komma om när man är snabbare i kurvorna men har en effektsvaghoj.![]()
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |